Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Er ikke spess til stede her heller :/Klarer ikke få julestemninga selv om jeg prøver![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke spess til stede her heller :/Klarer ikke få julestemninga selv om jeg prøver![]()
Det verste med å sove er jo å våkne da...Neida, du er ikke alene![]()
De gjør nok ikke noe
Det er hardt nok å ikke springe å teste nåTror du at du kan klare å la være?![]()
Tror nok du må vente litt til.. men du har jo de som kjenner det når de er 12 uker på vei. Synes det er litt rart men..Trur det er lengre enn det.. Kanskje februar?![]()
![]()
Skjønnte jeg det ikkeDet er hardt nok å ikke springe å teste nå![]()
Ikke her heller..Er ikke spess til stede her heller :/
Klarer ikke få julestemninga selv om jeg prøver![]()
Nja..Jeg drømte i natt at jeg ble spist levende av ulver.... da var det bedre å våkneDet verste med å sove er jo å våkne da...
Hæ?!?gosser du deg nå
![]()
I alle dager? Sett no på tv om ulver før du la deg?Nja..Jeg drømte i natt at jeg ble spist levende av ulver.... da var det bedre å våkne![]()
OiNja..Jeg drømte i natt at jeg ble spist levende av ulver.... da var det bedre å våkne![]()
Gjør du ikke.?Klarer ikke få julestemninga selv om jeg prøver![]()
Ikke heeeeele tiden neiKan jo ikke la deg ligge på toppen hele tiden![]()
![]()
Sjokoladeslott?HahahaDu husket det altså
![]()
Tror ikke det,men får se i morgen.Du får sikkert noe for det?
Nei.. også prater jeg jo i søvne så dette var jo veldig spennende for mannenI alle dager? Sett no på tv om ulver før du la deg?