Sikkert nøye beregna ?Yaaayførste gang jeg har truffet noe tror jeg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert nøye beregna ?Yaaayførste gang jeg har truffet noe tror jeg..
Da hadde jeg nok bestillt mer fra billigtesterLiker de ikke jeg heller. Kontrollstreken havner på ulike plasser med de jeg har![]()
Trengte dere så mye mer denne gangen da???Krøp til korset idag, kjøpte stellebord og pumpe. Vi har brukt syyyykt mye penger på baby denne gangen. Sikkert dobbelt så mye som sist![]()
Helt normalt, men ganske tidlig som 1.gangs ja.
Bestilt derfra 2 ganger. Kom raskt begge gangeneDe bestillte jeg en gang, men fikk de aldri. Selger skulle sende igjen men kom aldri da heller..
Vurderer å finne senga snart
Hun har vært helt råKengu har jo faktisk rast avgårde fra der hun var. Hun var godt over 100 innlegg bak oss...
Men de er vel litt dyre? Hvilket merke da?Hehe jeg kjøpte de 2 pack på apoteket de funka veldig bra![]()
Sov godtFant plutselig veien til senga.. Før kl 22...
Eh ja, har jo nesten ikke sovet hele helgaEr du så trøtt da?
Liker de ikke jeg heller. Kontrollstreken havner på ulike plasser med de jeg har![]()
SpennendeSmaker karamell![]()
Skal ikke sove helt ennåSov godt![]()
Husker ikke merke men trur jeg betalte 189Men de er vel litt dyre? Hvilket merke da?
Syns ikke det er jul før 20. Desember jeghehe
HeheMed minste ble jeg gravid 23 juli og testet positiv 13 augustmen da prøvde vi ikke engang
mellomste var vel 3 uker etter unnfangelsen, skulle ta en test for å bevise min søster at jeg ikke var gravid som slo feil vei
![]()
Taste på app fra sengen?Skal ikke sove helt ennå![]()
Ikke jeg heller....Kommer aldri dit jeg ass![]()
Konkurranse elsker viKonkurranse liker vi![]()