Blir mat når mannen kommer hjem..da må du spisekanskje du våkner da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir mat når mannen kommer hjem..da må du spisekanskje du våkner da?
Skjønner hvorfor man bør bruke megler når man selger hus...
Bilder innenifra visses ikke pga. at vi bor her... !
Blir mat når mannen kommer hjem..
Tror ikke det snart blir innleggelse da?stemmer nok det ja.. sover mere enn jeg er våken![]()
Nei men da br man vær elitt bedre til å selge selv.er ikke alle somm bruker detskal du selge?
Det håper jeg, ellers så lager han. Lite vits ålage til meg nå, regner jo med de kommer om ikke så lenge.er ikke alle somm bruker detskal du selge?
Skal du selge hus?Skjønner hvorfor man bør bruke megler når man selger hus...
Bilder innenifra visses ikke pga. at vi bor her... !
Tror ikke det snart blir innleggelse da?
Nei det skal jeg ikkeSkal du selge hus?
Klarer du å beholde noe drikke da hvertfall?håper ikke på det.. skal ikke til legen før 17.des nå![]()
Nei men da br man vær elitt bedre til å selge selv.
Å ikke legge ut bilder innenfra når man skal selge fordi man bor der er litt rart
Det håper jeg, ellers så lager han. Lite vits ålage til meg nå, regner jo med de kommer om ikke så lenge.
De fleste bor veli huset sitt når de skal selge..Det er det! jeg kjenner flere som har tatt bilder innvendig selv om du bor der. de har bare ryddet bort det meste![]()
Klarer du å beholde noe drikke da hvertfall?
De fleste bor veli huset sitt når de skal selge..
Tror jeg ogsåDet er no det som er mest vanlig vil jeg tru?
Bra det da,men er vel uansettt lett å ble dehydrert om man kaster opp veldig mye.legen sa til meg at uansett hvor mye man kaster opp. så klarer kroppen og ta til seg til næring og væske. jo lengre tid det tar før jeg kaster opp, jo bedre![]()
Bra det da,men er vel uansettt lett å ble dehydrert om man kaster opp veldig mye.
Så klart, det kjenner du selvDet er det. men det er jeg som må vurdere allmentilstanden min.. å så lenge jeg klarer å komme meg opp av sengen. så går dette brapluss jeg er hjelpepleier, så jeg vet jo litt
![]()