Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hvor er jeg nå da?Wow bra jobba
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er jeg nå da?Wow bra jobba
det gjør det da ja... steke tiden tar litt tid da..
Neida, bare lommeruskTror det er det for de fleste![]()
Skjønner detJepp.. Så blir sjeldent noe fast food på oss![]()
Off.. Hjertet brister litt. Er familieselskap i dag, men jeg og mannen sa fra vi ikke kunne komme fordi vi har vært så kvalm og dårlig siste dagen og vil ikke smitte noen. Trodde ikke lillesøster skulle i selskap for var den beskjeden jeg hadde fått tidligere, men nå fikk jeg gråtende telefon fra henne for jeg ikke var der. Hun er 14 år og har autisme. Sosiale ting er veldig vanskelig for henne, og hun sier selv at det bare går greit når jeg er der med henne![]()
Aner ikkeHvor er jeg nå da?
Stille hvor? Har jo vært mye skravling mems jeg har rydda skapdet er jo faktisk ganske stille her inne...
Nei, jeg husker faktisk ikke. Så du var over bmeg bare, men ikke plass.Du gjør det nok ubevisst![]()
Tror jeg skal bake, kakemenn,pepperkaker og serinakakerbarna er ute å leker med sambo
så må jeg bake brød så vi har matpakker i morgen
![]()
Du er flink!
Ja, fikk gjort detSå trist
Fikk du trøstet henne litt da?
Det blir detDet blir koselig![]()
Ta oss igjen?Takk for det
Nå skal jeg ligge på sofaen og ta igjen dere før jeg begynner med taco![]()
På Hessa... Men er jo dårlig og vil virkelig ikke smitte henne... men skal ringe henne senere og avtale at vi skal finne på noe i uken bare oss 2![]()
Synes vi ofte er det jegGodt vi er enige da![]()