Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Jada, bare ikke siden juniEr det brukt da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada, bare ikke siden juniEr det brukt da?![]()
Er du ikke ferdig?
Gleder meg til å starte å bruke det igjenDet har jeg også, minst!
Meg dere snakker om?
aha, noen plan for hva?
Hvor ligger du? Og hvor ligger de?At du og kengu ikke skal gå forbi meg på lista![]()
Får ikke til å legge inn bilde plutselig. Du har ikke tilgang til dette får jeg opp![]()
Vet no aldri på folk da![]()
Naaaaw! Så søt!Nei, egentlig ikke! Hun ønsker seg symaskin... For da trenger jeg ikke å
Kjøpe klær til henne, mener hun! Så da kan jeg spare slik at vi kam dra til syden istedetsnille jenta mi
![]()
Jada, bare ikke siden juniufff
Veldig greit å bo nærme.
Ja, men ser ut som en smadk i deDeilig det da.
Jeg lå på 5. I stad ihvertfall. Så ligger de på 8. og 9.Hvor ligger du? Og hvor ligger de?![]()
aha, har litt å gjøre daNei. Skal ta alle skapa. Også har jeg gått tur med vofsen i mellomtida.
Skal ommøblere litt inni der tenkte jeg![]()
Aha , krysser fingrene for at du ikke gjør det
Min sambo spiller ps4 - kjedelig!Kjeeeeder meg idag, sambo er så fraværende når han er hjemme. Og barna styrer med sitt![]()
Ååå herlig.Nei, egentlig ikke! Hun ønsker seg symaskin... For da trenger jeg ikke å
Kjøpe klær til henne, mener hun! Så da kan jeg spare slik at vi kam dra til syden istedetsnille jenta mi
![]()
De får ikke ta min hellerJeg lå på 5. I stad ihvertfall. Så ligger de på 8. og 9.![]()