Men ikke så mye nytt daJa det går i et raskt tempo!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men ikke så mye nytt daJa det går i et raskt tempo!![]()
GodnattMen no skal jeg sove! Sov godt damer![]()
Hehe. Jg gidder aaaldri bla meg bakover, så det vet jeg ikkeMen ikke så mye nytt da![]()
Takk. Hun koker... Ligger med pappa'n på master bedroomGod bedring til feberbarnet
Uff syk?Takk. Hun koker... Ligger med pappa'n på master bedroom![]()
HahaJa på ett øye..
Kjent problem her ogsåJeg er 50 sider etter dere!!!!!!
Annet enn bv jaLitt å gjøre du da![]()
Noen har ett liv utenom ogsåKommer meg aldri fra 20.plassendere skravler jo HELE tiden og jeg klarer ikke holde følge jo
![]()
Kommet litt her...Snør det ingen plass i Norge eller?![]()
Altså seriøst?? Dummeste jeg har hørt!!!Søsteren min fikk ny vaskemaskin av sine svigerforeldre til 6000kr,men hun nekter å vaske klær for det var ikke den vaskemaskin hun ønsket seg!!!
Detter ut gang etter gang. Skjer noe utenom bv hele tida jo!Nei da. Er egentlig ikke s mye som har skjedd her inne![]()
Helt enig med degAltså seriøst?? Dummeste jeg har hørt!!!
Ja det er det, men ikke alle som er enig.Hvite kakemenn det der?
Jeg har hoppet nedKengu har kommet seg på topp 10
Jeg har hoppet til 5. plass![]()
Det er kjempebra! Lenge siden jeg har sett det nåm var ses 3 eller 4.Walking Dead er utrulig bra. Ser du på den siste sesongen som er ute? Synd det er pause til februar eller noko no![]()
Gjør det duHar nå vært våken i 37 timer! Går og finner senga og prøver å sove![]()
Hvor ligger du nå da?Jeg har hoppet ned![]()
Straks på slutten jeg også nå da. Er vel rolig herEndelig kommet med til sluttenmen nå trur jeg de fleste har lagt seg
![]()