Slik blir det her ogsåEr i slutten av måneden jeg blir her minst. Skal være mye hos familie julaften og romjul og da kommer jeg ikke til å trykke noe særlig her inne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik blir det her ogsåEr i slutten av måneden jeg blir her minst. Skal være mye hos familie julaften og romjul og da kommer jeg ikke til å trykke noe særlig her inne![]()
Nei er vel kanskje spørs pga juledagerDet tror jeg ikke
Der har eg og spelt fotballSynes å husek det fra de gangene vi spilte fotballkamper der ute
Vil da tro detSlik blir det her ogsåog sikkert for andre også her inne
![]()
Hehe ja er bra gjortStemmer det ja. To da. Tror det var en i februar og eller noe. Sjekket listene for en stund tilbake![]()
Men vinne kan du jjo uansettEr ikke så viktig for meg å ligge helt øverst heller (selv om det er gøy), men vil gjerne vinne noe for en gangs skyld![]()
Ja vi er nok ikke aleneVil da tro det![]()
Gidder ikke.Da må du kanskje lete litt da![]()
Det skjønner jeg. Kanskje det går en bra film på tvenGidder ikke.
Jeg også!!Jeg vil lage snømann! Og snølykter og snøengler!![]()
Akebrett er gøySki går jeg ikke på, men er rågod på akebrett![]()
De fleste er vel opptattNei er vel kanskje spørs pga juledager![]()
Ja, men prøver å sikre at jeg blir på topp 10. Digger de premieneMen vinne kan du jjo uansett
Akebrett er gøy det også, spesielt for lillemorSki går jeg ikke på, men er rågod på akebrett![]()
Her gikk den 2 gangerGod kveld godtfolk. Fleire som har vore straumlause her?![]()
Neiikke her.God kveld godtfolk. Fleire som har vore straumlause her?![]()
Topp 10 har jeg ingen planer om denne mndJa, men prøver å sikre at jeg blir på topp 10. Digger de premiene![]()
Sånn å forståJa, men prøver å sikre at jeg blir på topp 10. Digger de premiene![]()
Kjempegøy for store og småAkebrett er gøy det også, spesielt for lillemor![]()