Ikke noe gøy for de firbente hellerDet er ikke det. Ene hunden vår blir så urolig når det er storm eller torden så han blir bare liggende å pipe hele natta![]()
Håper ikke det blir alt for ille:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe gøy for de firbente hellerDet er ikke det. Ene hunden vår blir så urolig når det er storm eller torden så han blir bare liggende å pipe hele natta![]()
Ja.. hvor blir det av snøen?Ja enig der.. Nen vil ha vinterstemning nå..
Ja det var vel den mnd BMC tok førsteplassenHelt utrolig. Var en gang på et år hun ikke var tror jeg![]()
Lurer jeg igså på..Ja.. hvor blir det av snøen?
Okei. Da får du låne denHar ingen av de nå
Jeg kommer ikke i nærheten av toppen denne mnd i alle fallVi må bytte på å være på topp da![]()
Er i slutten av måneden jeg blir her minst. Skal være mye hos familie julaften og romjul og da kommer jeg ikke til å trykke noe særlig her inneJa! Kommer til å være det trøkket i slutten av mnd![]()
Det tror jeg ikkeJa! Kommer til å være det trøkket i slutten av mnd![]()
Får være din tur neste måned daJeg kommer ikke i nærheten av toppen denne mnd i alle fall![]()
Bare nestenJeg er alltid flink
ok... nesten alltid![]()
Ja det var vel den mnd BMC tok førsteplassen![]()
Han er lille "pingla" vår. Redd for det meste, mens lillesøsteren er fryktløsIkke noe gøy for de firbente heller
Håper ikke det blir alt for ille:/
Jeg vil lage snømann! Og snølykter og snøengler!Lurer jeg igså på..
Lurer på om jeg har den filmen en plass.Okei. Da får du låne den![]()
Er ikke så viktig for meg å ligge helt øverst heller (selv om det er gøy), men vil gjerne vinne noe for en gangs skyldDet får vi vel se på![]()
![]()
Det kunne jeg også tenkt megJeg vil lage snømann! Og snølykter og snøengler!![]()
Da må du kanskje lete litt daLurer på om jeg har den filmen en plass.
Ski går jeg ikke på, men er rågod på akebrettDet kunne jeg også tenkt meg
Vil gå på ski også jeg.