Egg ja, stemmer. Da var det kakemenn det var melk i.Fikk en oppramsing her. Var visst egg i og, men ikke melk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egg ja, stemmer. Da var det kakemenn det var melk i.Fikk en oppramsing her. Var visst egg i og, men ikke melk.
Over meg ja. Sikkert 100 innlegg elns.Gjør jeg?
Da kan det være lurt å sovne førstI kveld tror jeg at jeg skal legge meg før min kjærehan gnisser tenner om natten så jeg ikke får sove
![]()
Da kan det være lurt å sovne førstMin snorker noe fryktelig..
Du får kjøpe øreplugger daMen så er jo jeg et nattmenneske å elsker å sitte oppe i mørke med kun lys fra tvn etter at alle er lagt seg![]()
Dårlig oppførsel altsåNope. Skikkelig koselig. Dårlig gjort av de andre å ikke gjøre noe, men de har jo ikke ryggrad.
Takk for detWow! Gratulerer![]()
Du får kjøpe øreplugger da![]()
Ja det gjør deBader de nå igjen??![]()
Det er ikke så myeOver meg ja. Sikkert 100 innlegg elns.
Tror ikke det, er så irriterende.. Blir bare til at jeg hopper over alt som er skrevet, evt multiquoter for å svare alle uten å mptte bla meg tilbake hele tiden.Er det fleire som er på iPhone-app? Går det an å endre på innstillingar slik at appen ikkje hoppar til nyaste innlegg viss eg svarer på eit gammalt? Den hoppar jo over mange innlegg, så eg må hoppe tilbake...
Det tror jeg du skal klare å høre med de. Hører ikke mannen da?Har vurdert det faktisk men er så fryktelig redd for at jeg ikke skal høre barna om de gråter :/
Det tror jeg du skal klare å høre med de. Hører ikke mannen da?
Nei, nå kan jo jeg skravleTror jeg tar meg en liten skravlepause nå![]()
Rundt her heter det kanelsnurrer, skjønner ingenting når jeg sier kanelbolle..
Men jeg tenkte å prøve å spise littNei, nå kan jo jeg skravle
Høres ut som minMannen er døv når han soverskal MYE til for at han våkner
![]()
Tror jeg tar meg en liten skravlepause nå![]()