Hva er morsomt?Morsomt.... Vi som prøver og vi som er gravid - skravletråd dette![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er morsomt?Morsomt.... Vi som prøver og vi som er gravid - skravletråd dette![]()
HahaVi har ikke bensinstasjon herikke i nærheten i hvertfall...
Aldri opplevdHeheSkjer innimellom her.
Ene jordmora (eller barnepleier, husker ikke, var jo så mange på barsel) sa at det ble jo folk av de som ikke ble ammet også. Sikkert mange direktører rundt om som aldri har vært borti en pupp førDet er detmen husker at man nesten så ned på en for at en ikke ammet... Men slik ble det
spent på denne gangen da?
Det har da ingenting med voksenhet å gjøre..Da får han skjerpe seg når det kommer baby. Da er det på tide å bli voksen....
Å! Bruker få funksjoner tror jeg så det har jeg ikke sett"merk forum som lest" og "varsler" i alle fall..
Nei det forstår jeg godtAldri opplevdskal huske det til neste gang. Va ikke så morro når den sa brukeren min ikke eksisterte
![]()
Det er jo strek på den øverste?Sorry og måtte skuffe deremen blendahvit test med morgenurin
![]()
Morsomt.... Vi som prøver og vi som er gravid - skravletråd dette![]()
Ikke jeg iallefallLurer på hvem som slo meg i natt..
På vei hjem fra moa.. Igjen. LeiNei det forstår jeg godt![]()
Kanskje jeg også skal bake det... Engang. Jeg har så mye bakeplate hvert år liksom!Kakemenn heter det![]()
Kakemenn jaDe er jo helt på jordet med de kakemennene. Julemenn heter det!![]()
Kanskje jeg også skal bake det... Engang. Jeg har så mye bakeplate hvert år liksom!
Har du vært på shopping? Mye folk i dag da?På vei hjem fra moa.. Igjen. Lei![]()
Visst flere som sliter ja. Ikke her da.Android? Hørte noen hadde trøbbel med den i går
Ta deg en bolleDu eier jo ikke snøring![]()