Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
God kveldGod kveld skravlehøner![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveldGod kveld skravlehøner![]()
Kom akkurat hjem fra moa, og la meg akkurat på sofaen. Er dritsur og i dårlig humør uten å i grunn vite hvorforHva driver alle sammen med i kveld da?
Kos degSvartbeltegradering
Drar nå, så vi får skravles senere![]()
Jeg har også perioder der jeg er det helt uten grunnKom akkurat hjem fra moa, og la meg akkurat på sofaen. Er dritsur og i dårlig humør uten å i grunn vite hvorfor
YesGod kveldvåken du også
![]()
Hva driver alle sammen med i kveld da?
YesHvordan går det med deg i dag da? Noe bedre?
![]()
Neeh, var i grunn ikke detJeg har også perioder der jeg er det helt uten grunnMye folk på moa nå da?
Du altsåLigger på sofaen som en vanlig dag hervurdere om å spise masse godteri og se hvor lang tid det tar før det er oppe
![]()
Holdt det seg nede da?Har faktisk spist litt taco i dag![]()
Oi! Skulle tro der begynte å bli ganske fullt nåNeeh, var i grunn ikke detikke kø pā coop obs engang
![]()
Er sikkert en del på sømdagsåpent på sønsagOi! Skulle tro der begynte å bli ganske fullt nå![]()
Da drar jeg heller på Kiwi her på Skodje. TrippeltrumfEr sikkert en del på sømdagsåpent på sønsag![]()
Er oftere på Digerneset og handler jeg i grunnDa drar jeg heller på Kiwi her på Skodje. Trippeltrumf![]()
Foretrekker Kiwi. Bor like nedenfor så er så lettvintEr oftere på Digerneset og handler jeg i grunnliker rema
men er vi på moa blir det som regel obs'n
![]()
Lettvint er braForetrekker Kiwi. Bor like nedenfor så er så lettvint![]()
Vært innom et par ganger. Mye bedre utvalg, men synes de er en del dyrere.Lettvint er bra
Vært på coop etter det ble coop extra da?
Har bare vært kjapt innom for jeg måtte på posten.Vært innom et par ganger. Mye bedre utvalg, men synes de er en del dyrere.
Jepp. Noen få ting er ganske billige (f.eks grillet kylling), men det aller meste er dyrere enn på både Kiwi og Rema.Har bare vært kjapt innom for jeg måtte på posten.
Dyrere?dårlig strategi i og med rema er kommet så nært