Hahahaha
Spør onemoretime om Smertelindring under fødsel for hun har peiling![]()
Det kan man gjøre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahaha
Spør onemoretime om Smertelindring under fødsel for hun har peiling![]()
Bare 20 timer ja.... Huff!som meg f.eksmen det funket bare etter 20 timer der inne da
![]()
Nei, det er sant. Gikk rimelig fort her og, men ble jo igangsatt.Nei egentlig ikke
Jeg kommer nok til å reise raskt utover og kreve å få være dersant det ja.. men hadde sikkert fått panikk jeg...
Gikk du over?Nei, det er sant. Gikk rimelig fort her og, men ble jo igangsatt.
Ja kjenner spark, og andre type bevegelser![]()
Det også jaMange sting i etterkant?
Jaaadet er jo ett bra tegn![]()
Jeg kommer nok til å reise raskt utover og kreve å få være derhaha. Kommer til å få panikk når jeg merker det starter
![]()
Har helsdigvis bare 15min til sykehusetMen skal love deg at det ikke like gøy å være der heller.... greit å være litt hjemme først![]()
Jeg synes det![]()
Selve ødselen var jo drømmefødsel, men det er jo ikke lurt å føde så kjapt. Jeg får mest sannsynlig ikke føde normalt neste gang, må også legges inn før termin.Uff.
Håper å slippe, men de fleste må vel :/
Er jo sånn det er ja. Hun mistet den ene i uke 23..Så var det vel i uke 20 eller 21. Siste var i uke 11 om jeg ikke husker feil
Det var da mange ganger og da
Har hun fått noen som har klart seg da?[/QUOTE
Selve ødselen var jo drømmefødsel, men det er jo ikke lurt å føde så kjapt. Jeg får mest sannsynlig ikke føde normalt neste gang, må også legges inn før termin.
Går unna herDere har skravla mye mens jeg har vært på kjøkkenet![]()