Jeg kan godt gjøre detHåper virkelig julekortene kommer i dag, kan noen krysse fingrene for det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan godt gjøre detHåper virkelig julekortene kommer i dag, kan noen krysse fingrene for det?
Aha, skjønner.Greie nokmåtte bruke bilder jeg allerede hadde siden det er klin umulig å få tatt fine bilder av hele gjengen
![]()
Jeg kan også krysse fingrene for degJeg kan godt gjøre det![]()
Nope. Og for meg gjorde det ingenting. Men synd for de som har hatt effekt av det og skal føde der igjen. ...men de har ikke det lengre på st.olavs har de?
Mhm, altfor fortOoj, 3min![]()
Snille du!Jeg kan godt gjøre det![]()
De ville ikke ha meg inn før , er i tillegg kjent for kjappe fødsler i min familie
Ei venninne brukte 36t - og så endte det med ks.Mhm, altfor fort
Ikke så lett det gitt, når man skal føde på store sykehushadde dratt inn alikevell jegmen bra du rakk det akkurat da
![]()
Lystgass rekker man vel? Hvis man ikke kommer med 10 cm daRakk ingenting jeg..
Uff så trist
Er 28+1 nå så satser det går bra denne gangen
Tror sa'en i mai gjør jeg ikke klarer og glede meg 100%
Det var skrekken med sånne lange fødsler, anbefaler i grunn ikke kjappe fødsler heller..Ei venninne brukte 36t - og så endte det med ks.
Håper jeg har kortere enn henne!
Var jo det jeg gjordeLystgass rekker man vel? Hvis man ikke kommer med 10 cm da
Rakk ikke noe denne gangen.
Hahahahagikk det så fort? jeg rakk å prøve alt jeg![]()
OmgYes det gikk jo kjempefort. Han ble født 3 min etter jeg ankom føden![]()
Nope. Og for meg gjorde det ingenting. Men synd for de som har hatt effekt av det og skal føde der igjen. ...
Nei egentlig ikkeOmgsykt! Men kjekt da
![]()
Ja kjenner spark, og andre type bevegelserDu kjenner vell sparkenenå er du så langt på vei, at det går bra
![]()
Ikke så lett det gitt, når man skal føde på store sykehus![]()
Mange sting i etterkant?Det var skrekken med sånne lange fødsler, anbefaler i grunn ikke kjappe fødsler heller..