18.00 ofte]
Hvilken kl spiser dere julemuddag på julaften?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
18.00 ofte]
Hvilken kl spiser dere julemuddag på julaften?
Jeg bare lurte når du sier at det virker som om noen tar det på død og liv. Jeg har ikke den oppfatningen. Var da ikke noe mer mening bak det enn det..Jeg stiller et generelt spørsmål, så svarer du med å stille meg et spørsmål uten å svare?
Spiller da vel ingen rolle hvem, hvis du ikke vil svare så scroller du bare lenger ned![]()
Når du har mer enn 6000(?) innlegg så kan du bli medlem av vip![]()
Ikke hvis man skal dele sin erfaring om noe f.eks. synes ikke jeg da.
Skravla er koseligstFikk ikke med meg det før i dag. Er veldig lite på de leketrådene selv egentlig. Mer på skravla![]()
Ja glemte detMå vel egentlig være medlem i et år og, og det har ikke jeg vært men er tilgangsansvarlig og derfor vip
Får liten mage du da kanskje![]()
Er en sjans for det. Men nå er jeg jo syykt oppblåst om dagen da, så ser ganske stor ut innimellom allikevel![]()
Har detSant detDu har jo en veldig flott en
![]()
Det har egNei, hihi
Hatt en fin dag?![]()
Jaa, kjempe herlig
Så koselig! Alltid gøy å få se den lille <3
Snakkar du om deg sjølv eller andre foreldre?Natta påmeg, innimellom kunne jeg ønske foreldre tenkte litt lenger enn sin egen nesetipp...
Junk er godt det en sjelden gangSnakte med mc don
![]()
Regner med du snakker om deg selv nå?Natta påmeg, innimellom kunne jeg ønske foreldre tenkte litt lenger enn sin egen nesetipp...