Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men det er jo sikkert for at jeg alltid er ferdig med julegavene og går bare å shopper til meg selv![]()
Jeg klarer også å glede noen vært år inne på de kjøpesentrenefor jeg har mistet pengboken min 3 år på rad! å ingen levere den inn
så god jul til dere også
ifjor fikk jeg ikke lov å ha med meg pengboken
![]()
Jeg begynner akuratt å bli frisk fra forskjølelse i over 1 uke. Nå er gubben blitt syk, selvfølgeligDu er no søt då, 2014frø![]()
Står det bra til der? Med både deg og mann og herlige lisjejenta?![]()
Nam!!DET er det lenge siden jeg har hatt
mormor laget alltid julesylte før
![]()
Så koselig!Peppernøtter og pepperkaker bakt, kvalitetstid med kengubarnet er topp.)
Ribberull? Aldri hverken sett eller smakt detDet var veldig godtogså ribberull
![]()
Det hørtes veldig koselig utPeppernøtter og pepperkaker bakt, kvalitetstid med kengubarnet er topp.)
Ribberull? Aldri hverken sett eller smakt det![]()
Æsj, kjedelig med sjukdomJeg begynner akuratt å bli frisk fra forskjølelse i over 1 uke. Nå er gubben blitt syk, selvfølgeligmini har hatt feber og vært sutrete de siste dagene. Den første tannen er endelig snart gjennom
Hos dere da?![]()
Godt å høreHelt grei...stille og rolig![]()
Det gikk bra, er sm frem til 13.januar først nå. så har jeg tegn til å være dehydrert. men måtte prøve å få i meg veske, men blir jeg ikke bedre eller om jeg blir værre nå, blir jeg lagt inn på sykehuset.
Og, WOW som du har skravla i desember!!!Jeg begynner akuratt å bli frisk fra forskjølelse i over 1 uke. Nå er gubben blitt syk, selvfølgeligmini har hatt feber og vært sutrete de siste dagene. Den første tannen er endelig snart gjennom
Hos dere da?![]()
Noen her inne som har lagd melkefri risengrynsgrøt?
Det er en veldig god fordelVeldig! Fordelen er at når det blir kake til overs kan jeg spise den selv![]()
Gjorde detDu spurte jo
Sjokoladen var viktigst![]()
Det er santHahaja. Men rekker jo ingenting annet nesten
![]()
Det var 2 fantastiske timer i drømmelandHørtes veldig godt ut!!