Skravletråd :)

men det er jo sikkert for at jeg alltid er ferdig med julegavene og går bare å shopper til meg selv :p

Pappa ringte nettopp og sa han drar på ferie i morgen, så en julegave mindre å tenke på her :)

Jeg klarer også å glede noen vært år inne på de kjøpesentrene :p for jeg har mistet pengboken min 3 år på rad! å ingen levere den inn :p så god jul til dere også :D ifjor fikk jeg ikke lov å ha med meg pengboken :p

Hahaha, så gavmild du er da ;)

Du er no søt då, 2014frø :)
Står det bra til der? Med både deg og mann og herlige lisjejenta? :-)
Jeg begynner akuratt å bli frisk fra forskjølelse i over 1 uke. Nå er gubben blitt syk, selvfølgelig:p mini har hatt feber og vært sutrete de siste dagene. Den første tannen er endelig snart gjennom:o

Hos dere da?:)

Jeg begynner akuratt å bli frisk fra forskjølelse i over 1 uke. Nå er gubben blitt syk, selvfølgelig:p mini har hatt feber og vært sutrete de siste dagene. Den første tannen er endelig snart gjennom:eek:

Æsj, kjedelig med sjukdom :( Håpar det går fort over for alle då... Men på ei anna side er det jo greitt å vere ferdig med det til jul :D
Grattis med første tann :) Herlig! Er det ei tann framme i midten?
Her går det berre godt. Masse jobb før jul, og driv og psykar meg opp til barnehagestart 5.januar... Blanda følelsar der kjenner eg :P

Det gikk bra, er sm frem til 13.januar først nå. så har jeg tegn til å være dehydrert. men måtte prøve å få i meg veske, men blir jeg ikke bedre eller om jeg blir værre nå, blir jeg lagt inn på sykehuset.

Må tvinge i deg litt væske nå da. Fungerer ikke med juice heller?

Jeg begynner akuratt å bli frisk fra forskjølelse i over 1 uke. Nå er gubben blitt syk, selvfølgelig:p mini har hatt feber og vært sutrete de siste dagene. Den første tannen er endelig snart gjennom:eek:

Og, WOW som du har skravla i desember!!! :p

Back
Topp