Ja må kanskje kjøpe det til helgenble pommes med ostkun det som frister akkurat nå... får kjøpe deg til helgen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja må kanskje kjøpe det til helgenble pommes med ostkun det som frister akkurat nå... får kjøpe deg til helgen
![]()
Hæ?? Var jo på 5.??ikke på 2.plass du! du er no det på min liste????
Ja virket bare ikke som hun hadde fått det med seghun har da ligget der i hele dag hun![]()
Jeg gikk ned 7 kg men så gikk jeg opp igjen til startevelt. Men det var jo det ungen og alt vann etc veide så jeg gikk jo ikke opp i vekt. Nei hun sa at så lenge jeg gikk oppover igjen så gjorde det ikke noe.
Jeg måtte også kjøpe næringsdrikker i forrige svangerskap, men de var jo helt umulig å drikke. Absolutt ikke mat for kvalme sjeler! Æsj, altså!ikke? merkelig.. legen min var streng på dette i dag! må ikke gå ned mere nå, for da begynte han å snakke om ernæringsmat å slikt![]()
Ja må kanskje kjøpe det til helgenprøver egentlig å holde meg vekke fra chipsP.o
Du får slenge innom når du har tidHvis dette tempoet fortsetter skal jeg slite med å holde meg på topp 100
Startet litt vel rolig siden jeg har vært borte hver kveld denne uka![]()
Hvis jeg strikker i søvne.... da jeg er god![]()
Ja er vel slik det er med både leger, jm og hsjeg gikk også opp de 10 kg til jeg fødte. men vet ikke jeg nei? merkelig at de har forskjellige syn på det der?
Ja men egentlig ikke hermen på lørdager må det jo være lov![]()
Ja virket bare ikke som hun hadde fått det med seg![]()
Ja sikkerthahasikkert derfor hun skravler mye nå.. trudde hun måtte jobbe seg opp
![]()
Ostesmørbrød/toast!Nå sitter jeg i sofaen,dødsslitenhar skikkelig løst på mat men finner ikke ut hva slags mat
![]()
Ja er vel slik det er med både leger, jm og hsfår aldri det samme svaret.. Jeg var jo kjempetynn etter fødsel..
Ja men egentlig ikke herhehe
Ostesmørbrød/toast!det er alltid snadder kveldsmat
![]()
Nå sitter jeg i sofaen,dødsslitenhar skikkelig løst på mat men finner ikke ut hva slags mat
![]()
Har handlet alle julegavene på nettDeilig å slippe å stresse. Handle i fred og ro!
![]()