spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Fyrstikker funker også![]()
Ja... vurderte det alternativet også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fyrstikker funker også![]()
Da var det jo 30 sider på 1 time![]()
Så koseligEr så utrolig godt å kjenne så mange gode og sterke bevegelser fra lille jenta i magen<3
Vet ikke. Du må sikkert gå inn på min side. Kanskjehvordan bytte navn?
- hilsen ei som e helt ny på sia..![]()
Ikke så ille i startenMen det er på tide! November var jo håpløs![]()
Er helt lik deg! 10 min ødelegger bare.Nei.. føler at jeg bare blir mer trøtt da... og da kommer jeg mest sannsynlig til å sove flere timer... holder ikke med bare ti minutter da. Blæ! Skjønner ikke hvorfor jeg er så trøtt. Men men... Snart helg heldigis <3
Mye igjenDa er jo mye unnagjort![]()
Da MÅ du jo holde deg våkenJoa... har tatt fram noe strikketøy... skal gjøre meg ferdig med en julegave. Så holder meg våken da![]()
Er helt lik deg! 10 min ødelegger bare.
Æsj... Men du klarer deg greit ellers?Medfødt sykdom![]()
Nei må jeg det?Nå må du skjerpe deg![]()
Da MÅ du jo holde deg våken![]()
Skravles mye der inne daFebruarforumet har jo tatt helt av... 1000 innlegg siden sist jeg var innom... vet ikke hvor mange sider det var, men betydelig mer enn her :-Sjeg henger iallfall ikke med
![]()
Mhm det gjør detEr helt lik deg! 10 min ødelegger bare.
Neeeei.... Men har vært brukbart idag. Bedre enn på lenge.Februarforumet har jo tatt helt av... 1000 innlegg siden sist jeg var innom... vet ikke hvor mange sider det var, men betydelig mer enn her :-Sjeg henger iallfall ikke med
![]()
Æsj... Men du klarer deg greit ellers?
Hvis jeg strikker i søvne.... da jeg er god![]()
Jeg har MYE igjenMye igjen
Det blir ikke jeg da. Men blir daff å trøtt...Og så blir jeg sånn kvalm hvis jeg sover på dagtid... vet ikke hvorfor?? alltid vært sånn...