Her er det middag 17, gaveåpning fra 19.caSkjønner hva du mener! det hadde ikke jeg giddet. hos svigers er det midag kl17.00 og gavene er åpnet før 19.00. det synes jeg er tidlig igjen jeg. Det er jo meiningen man skal kose seg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det middag 17, gaveåpning fra 19.caSkjønner hva du mener! det hadde ikke jeg giddet. hos svigers er det midag kl17.00 og gavene er åpnet før 19.00. det synes jeg er tidlig igjen jeg. Det er jo meiningen man skal kose seg.
Hvor lenge er det siden du var innom sist da?Ikke like helktisk? 30 sider har dere skravla mens andre har jobbet..
Er det vi har pleid ogHer er det middag 17, gaveåpning fra 19.ca
<Det er jeg enig i.Det går fint, men ikke å drikke seg full
Dro på obb litt før 9.30Hvor lenge er det siden du var innom sist da?![]()
Er på jobb enda, kom kl 07:30 caDro på obb litt før 9.30
Jaja, hvis det funker for deg så er jo det supertSambo kjører i bhg og skolegutten tar bussenhar ikke billappen så er litt låst hjemme uansett
jeg gjør de klar hver morgen da
![]()
Det har duJeg og. Og jeg har verdens beste julegave![]()
Syns det har vært rolig jegIkke like helktisk? 30 sider har dere skravla mens andre har jobbet..
Utrolig kjekt med kveldsåpentPrivat ja. De er oppe til kl 20 tror jeg![]()
5.tror jeg....Hvilken plass er du på da?
Jo det er jegEr ikke du ferdig med gavene? Ikke begynt jeg....fokuset ble litt snudd
![]()
Haha...veldig flinkSå flink du er![]()
Er det vi har pleid og![]()
Får håpe det går braSjarmerende med svigermødre som drikker seg fulle....
Har ei som blir skikkelig kverulant. Håpløst! Glad mamma ikke er sånn. Skal ha svigermor og mamma på julaften, spennende....
Haha....er jo langt det daHahakrise! Trodde du liksom lå laaangt ned
![]()
Sove litt daGjesp... Trøtt!!! Flere timer igjen av døgnet, men har ikke noe energi?
Rundt kl 17]
Hvilken kl spiser dere julemuddag på julaften?