Jeg er der nå, men tror det blir veldig vanskelig å holde seg der![]()
Ja, det vil jeg tro. Samtidig skulle man tro at mange er opptatt nå denne mnd da. Folk tar seg vel gjerne tiden uansetrt med de premiene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er der nå, men tror det blir veldig vanskelig å holde seg der![]()
Kan dere ikke ha sex i dag da?![]()
De er veldig gode. Også liker lillegutt de også. Genialt![]()
Hehe, artig daJeg kan bare glemme topp 10
![]()
Skulle tro det dabber seg av etterhvert, men vi får seJa, det vil jeg tro. Samtidig skulle man tro at mange er opptatt nå denne mnd da. Folk tar seg vel gjerne tiden uansetrt med de premieneJeg passer på å skravle mens lillegutt sover
![]()
Jeg var der første gang i fjorJa, kjempe koselig der![]()
Hehe, kjøpe det senere da?![]()
Ja, veldig.
Han fikk tegnet noen røde streker på de. Flinke gutten min![]()
Skulle tro det dabber seg av etterhvert, men vi får seEr jo fantastiske premier
![]()
Ja, blir vel en tur i butikken snart
Så flink han er ♡
Hva om du går inn på soverommet og kanskje tar på deg noe sexy undertøy så kan du sende han en melding på telefonen at du vil han skal komme å ta deg (eventuelt med et lite bilde)Jeg skal prøve på dethan er litt vanskelig å friste da øynene han sitter klistret i mobilen fra han kommer hjem til han legger seg
![]()
Hva om du går inn på soverommet og kanskje tar på deg noe sexy undertøy så kan du sende han en melding på telefonen at du vil han skal komme å ta deg (eventuelt med et lite bilde)![]()
HahahaMhm ok![]()
Da kommer han vel?Er det jeg bruker ;p
HahahaNår man leser den kommentaren så høres det ut som du ikke kunne brydd deg mindre
![]()
Da kommer han vel?![]()
Forstod detHaha, off..SorryDet var ikke meningen da
Skal du der igjen i år da?
Er viktig det ogsåJoda etterhverthan er slow motion person
Meeeen sex nå framover er jo mest for kosen sin del![]()