Ja, litt vanskelig å prate bare med seg selvJo, men når skravletråden er heeelt tom som den har vært noen ganger er det håpløst![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, litt vanskelig å prate bare med seg selvJo, men når skravletråden er heeelt tom som den har vært noen ganger er det håpløst![]()
Uff... Nei. Alt skal fortrengeshahakunne faktisk ha tenkt meg at noen filmer. men den skal bare jeg se
![]()
Jeg tror nesten vi må det
Skal prøve å få til litt ikveld iallefall.
Jo, men når skravletråden er heeelt tom som den har vært noen ganger er det håpløst![]()
Nei, tror det er 7-8 timer mellom ossbor dere nære hverandre?
Haha, leser du alle innlegg?Endelig ajour og så må jeg gjøre noe annetfår skravle litt på vei til butikken
![]()
Da kan du overraske med kake eller annen bakstDer sa du noe!! Tror ikke det![]()
Endelig ajour og så må jeg gjøre noe annetfår skravle litt på vei til butikken
![]()
Nei, tror det er 7-8 timer mellom oss![]()
Hva skal du handle da?Endelig ajour og så må jeg gjøre noe annetfår skravle litt på vei til butikken
![]()
Fra Ålesundhvor kommer du ifra?
Kan ikke forstå noe annet enn at du får sykemeldingkan prøve å være med på den.. skal snart kjøre til legenom han mener jeg må jobb, skal jeg spy på han
![]()
Kan ikke forstå noe annet enn at du får sykemelding![]()
Du er jo kvalm hele døgnet. Det er å være syk detnei, men han sa sist at det å være gravid er ikke en sykdom. å det er jeg enig i! men at man kan bli syk av å være gravid er jo sant![]()
Det er du veler så enig![]()