Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var vel kanskje å ta i litt. Men første året vi var sammen, var alle ganske så beruset da jeg kom kl 2130 helt edru. Mannen klarte ikke å få åpnet alle gavene engang!!!
Har heldigvis ikke vært så ille etterpå, klarte å nekte mannen et par av glassa, men det er noen som er veldig flinke til å fylle opp disse glassene dessverre.
Tror kanskje det blir litt bedre i år og, siden faren skal ha med dama si, og de to er ikke like harde på flaska heldigvis![]()
har så lyst på twix m&m !!!!!!![]()
Jeg vil også ha!
Har sett det en gang
Jeg tvang mannenhaha
Nå fikk jeg også lyst på konfektLukter vaniljeessens her, så får veldig lyst på jeg og
Må finne litt annen konfekt å lage også![]()
Lukter vaniljeessens her, så får veldig lyst på jeg og
Må finne litt annen konfekt å lage også![]()
Går fort det30 min til...leeenge![]()
Det hørtes fantastisk utjeg tenkte jeg skulle prøve meg på sjokoladekarameller.... men ikke enda![]()
koselig det damen neste år spiller det kanskje ikke så stor rolle da lille spire er her
![]()
Det er no brahåper du koser deg litt i hvertfall
![]()
trur jeg dør litt av hun er som med nåroper,hyl, banner og er helt gal
![]()
Nei, da er vi nok skutt hele gjengen. Har lyst til å begynne å ta inn huset vårt i feiringa og. Kan være greit med en liten knøtt å være hjemme innimellom og kanskje![]()
Hvilken kanal er det på?
oi, uten unger ? her er det grusomt med gaver når vi alle er samletJada, pleier å være artig med julegave åpning da. Aldri sett så mange gaver under treet før jeg. Og det uten at det er unger der![]()
Elsker sjokolade, elsker karamell, så da kan det jo ikke bli noe annet enn braDe er så gode![]()
Alt utenom likørkonfektKonfekt er snadder![]()
jeg tenkte jeg skulle prøve meg på sjokoladekarameller.... men ikke enda![]()
Elsker sjokolade, elsker karamell, så da kan det jo ikke bli noe annet enn bra![]()