Drikker de seg full på julaften? Er der barn til stede da?Ikke umulig jeg gjør det om svigerfamilien blir drita
De har litt annerledes julaften en jeg er vant til kan man si...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drikker de seg full på julaften? Er der barn til stede da?Ikke umulig jeg gjør det om svigerfamilien blir drita
De har litt annerledes julaften en jeg er vant til kan man si...
Yes det gjør jjeg.Så braog da vet du jo hva du går til og
Var det jeg syntes og, så at de sa det var en rolig klasse får meg litt til å lure![]()
De går vel hjemme daSkjønner ikke hvordan de har tid jeg.. hvis jeg ikke får ny sykmelding i dag, så kommer jeg bort i hvertfall![]()
Det tror jeg også, mye skravling frem til 20.desember tipper eg.
Lover meg selv at jeg har BV-forbud julften i det minste![]()
Krysser fingrene for detHåper jeg får se et lite hjerte![]()
Det blir koselig skal du seskal kjæresten være med?
Såpass jaDet orker jeg ikke, er hos svigerfamilien i år, så er ikke det samme. så da kan jeg være litt her![]()
Best å feire med egen familie. Glad vi skal være hos min i årDet orker jeg ikke, er hos svigerfamilien i år, så er ikke det samme. så da kan jeg være litt her![]()
Vi har ny , men elektrikerne her i bgda er noe møkk..Ny komfyr ønsker jeg meg, men den får prøve å holde ut litt til den jeg har
HeheJa, da blir det ekstra slitsomt desverre
Det skal du!! Jeg gleder meg for deg! Du må oppdatere meg når du har vært![]()
Det var det jaTror det blir mer konkurranse denne mnd ja
Topp 30 var jo lett...
EffektivitetSkjønner ikke hvordan de har tid jeg.. hvis jeg ikke får ny sykmelding i dag, så kommer jeg bort i hvertfall![]()
Skjønner ikke hvordan de har tid jeg.. hvis jeg ikke får ny sykmelding i dag, så kommer jeg bort i hvertfall![]()
De går vel hjemme da
Klarer jeg ikke det blir jeg skuffaDa får det holde med topp 100, for det skal du nok fint klare![]()
Det kommer du til å seDet skal jeg gjøre. Kjenner nervene begynner å komme litt på at det ikke er noe liv der, så håper dagen går fort og at jeg ser et bankende hjerte![]()