Skravletråd :)

Samme her. Hadde 1 uke der jeg følte jeg bare måtte trekke meg litt vekk. Kjempeglad på alles vegne, men var veldig hardt å ikke kunne bli med alle sammen inn på juli, også i tillegg få 0 hjelp fra gyn.

Flink du er! Jeg har strikket 1-fjerdedel av et skjerf :p
Hadde en sånn periode jeg også..

Jippi bilder til julekort tatt, julekort bestilt.
Poden har også tegnet på koper i dag til besteforeldre, fikk også startet å tegne på putetrekk men ble ikke ferdig.

Han ønsker seg jo ikke annet en pc, og det blir for dyrt for meg. Og motorsag som er forbeholdt 30 årsdagen hans ;)

Lurer på om jeg skal få han med på å heller få kjøpt en ny tv etterhvert som kan henges på veggen :)

Hehe, dyre ønsker ja.
Smart det da:)
Hva med en felles opplevelse for begge da?:)

God kveld damer:)
Skjer det noe spennende hos dere i kveld da?
Holdt på med legging av storesøster til kl 22. Ikke noe nytt, men vanskelig med ei som henger på puppen :p
Du da? Formen?

Jippi bilder til julekort tatt, julekort bestilt.
Poden har også tegnet på koper i dag til besteforeldre, fikk også startet å tegne på putetrekk men ble ikke ferdig.

Flink du er :) julekortene kom på mandagen. Kjempe fornøyd :)

Lett å sjå at ny mnd har starta. Var Ikkje mange gongar i november eg gikk inn her og måtte bla fleire sider fram for å komme "live" :-)
Hihi:) det er sant! 3 timer borte og måtte bla 10 sider. Overkommelig.

Hehe, dyre ønsker ja.
Smart det da:)
Hva med en felles opplevelse for begge da?:)

Tenkt litt på det og ja :)
Har snakket om å dra til saltgruvene og sånt, så det kan jo kanskje være noe :)

Kanskje i forhold til oktober. Men i forhold til november syns eg det har tatt seg opp:-)
Men det har det. Hadde ca like mange innlegg i okt og nov. Nov 10.plass. Okt 30:eek:

Back
Topp