Det blir så deilig med juleferie, gleder meg til detIkke her heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir så deilig med juleferie, gleder meg til detIkke her heller
Så koseligÅåå tradisjonen tro, så har jeg og poden sett en episode med skomakergata, etterpå leste vi en historie fra boken 24 fortellinger mens vi venter på julen
Mhm helt klartKommer vel an på hvor mye andre skravler også.
Det gjør jeg også!Det blir så deilig med juleferie, gleder meg til det![]()
ja det er kempekoselig.Så koselig
Vi har sett litt av jul på månetoppen i dag.
Har sett litt amalies jul også herja det er kempekoselig.
Vi så det også vi![]()
Har startet nedtelling til ferie her i alle fallDet gjør jeg også!
ååå den serien elsket jegHar sett litt amalies jul også her![]()
hehe, her også. Gleder meg til KøbenhavnturHar startet nedtelling til ferie her i alle fall![]()
Ja, det er vanskelig å si. Blir lite på meg når juleferien starter i alle fall![]()
Ååå tradisjonen tro, så har jeg og poden sett en episode med skomakergata, etterpå leste vi en historie fra boken 24 fortellinger mens vi venter på julen
Sikkert flere som får en hektisk desemberLike ikke... Topp 10, huffdet klare ikke jeg nei! Da må jeg ha ett kjempe stor forsprang på sikkert 2000 innlegg
![]()
Så lenge siden jeg har sett den nå, så ville se den igjenååå den serien elsket jeg
Har fint med tid jeg. Hun sover og spiser jo bareDu gjør da detdu får bare skravle mens du kan
![]()
Det hørtes rolig uthehe, her også. Gleder meg til Københavntur
Ja du ja! Heldiggrisen!Holder lenge med topp 100 for meg
Jeg vant jo denne mnd![]()
Skjønner denVi får se hvordan det gårhar ingen mål, skravler bare når jeg har tid og energy til det
![]()
Ja, det var jeg virkelig denne gangenJa du ja! Heldiggrisen!
Så koseligÅåå tradisjonen tro, så har jeg og poden sett en episode med skomakergata, etterpå leste vi en historie fra boken 24 fortellinger mens vi venter på julen