Nei no begynner det virkelig å ta seg opp. Er heilt kaos hos oss i alle fall. På leikebutikkGodt å være ferdig
Slipper å stresse rundt nå som folk er i full gang med julegavehandling. Orker ikke kø og mye folk i butikene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei no begynner det virkelig å ta seg opp. Er heilt kaos hos oss i alle fall. På leikebutikkGodt å være ferdig
Slipper å stresse rundt nå som folk er i full gang med julegavehandling. Orker ikke kø og mye folk i butikene.
Fortsatt 2 timer igjen. Rekker mange innlegg på den tidaJa, desverre ikke så mye forumtid denne helga...![]()
Så brabra på julebord?
Ingen tvil om det! Over 100 innlegg på 2 timer, hahaHehe...tydeligvis noe på gang![]()
Var innom en bokhandel på lørdag, men måtte bare snu. Kom ikke fram med vognNei no begynner det virkelig å ta seg opp. Er heilt kaos hos oss i alle fall. På leikebutikk![]()
Rekker ikke å få tronen tilbakeFortsatt 2 timer igjen. Rekker mange innlegg på den tida![]()
![]()
Kan jo prøve daRekker ikke å få tronen tilbake![]()
Sier du liksom, hahaNoe slikt ja!skriver med to enheter på en gang! Er jeg sikker på
![]()
Nå tar det jo helt avIngen tvil om det! Over 100 innlegg på 2 timer, hahanår skjedde det sist liksom.
Aha...aldri sett eller prøvd de før, jegEr tupperware sine. Synes de er mye bedre enn andre jeg har prøvd![]()
Nei vogn er nok berre å gløyme ganske mange plassar i desemberVar innom en bokhandel på lørdag, men måtte bare snu. Kom ikke fram med vogn![]()
Kjekt dåIngen tvil om det! Over 100 innlegg på 2 timer, hahanår skjedde det sist liksom.
Hehe...jaggu ble jeg passertNei så det... Noen tok over tronen![]()
Jeg liker de veldig godt i alle fallAha...aldri sett eller prøvd de før, jeg![]()
Så braVeldig kjektMen det beste var nok en natt på hotell. Ikke bli vekket
![]()
Var det jeg fant utNei vogn er nok berre å gløyme ganske mange plassar i desember![]()
Haha...må desverre legge meg nåFortsatt 2 timer igjen. Rekker mange innlegg på den tida![]()
![]()
Jo!! Heia heia!!! To timer igjen!!Kan jo prøve da![]()
Lenge siden faktiskIngen tvil om det! Over 100 innlegg på 2 timer, hahanår skjedde det sist liksom.
Ser for meg ett styr uten like nå når jeg skal ut med vogn på kjøpesenter etterhvert. Gadd jo ikke noe før fødsel og nå får jeg ca 3 uker på meg. Får se hvordan det skal gå..Var innom en bokhandel på lørdag, men måtte bare snu. Kom ikke fram med vogn![]()