Det gjer eg ogAv de som er alternativene håper jeg på magnhild![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjer eg ogAv de som er alternativene håper jeg på magnhild![]()
Ja det er utrolig hva de får til... OL i sotsji med reklamepause!! BlasfemiHæ? På ei 25 minutters episode?? Jøss...
Magnhild. Du da?KjektKven heiar du på?
![]()
Det hørtes egentlig litt digg ut. Men kom på at eg har nokre kalendergåver som må pakkast inn førstOrker ikke det heller jeg
Har planer om å legge meg snart![]()
Så mye drit... Er det snart farmen igjen?!
Lenge tilJuppjupp, begynner 21.45 igjen tror jeg![]()
Så koseligOh
Vi har vært på julebord og hotell. Lillegutt hadde sin første natt med farmoren og farfaren. Hadde gått fintVar i seng 22.00 da
Ellers funnet frem en del julepynt i dag og bare kost oss med lillegutt.
Samtidig klager "alle" over at de må betale lisens til nrk daJa det er utrolig hva de får til... OL i sotsji med reklamepause!! Blasfemi![]()
Har fått opp både stjerna, adventsstakene, adventslysene og kalenderen
Enn du da?
Samme herMagnhild. Du da?
Så koselig
Me skal også på julebord snart.. om to helger. Då skal mini her sove vekk for første gong, hos mormorSpennande
![]()
Ja!!! Iallfall når jeg må se ol på tv2!!! Da er det enda en grunn til at nrklisensen bør fjernesSamtidig klager "alle" over at de må betale lisens til nrk da![]()
NRK lisensen går nå til salmeboka minutt for minutt!!! ER DET MULIG?!Samtidig klager "alle" over at de må betale lisens til nrk da![]()
Satsar på detDet går nok sikkert veldig fint det også![]()
Eg syns det er litt koselig egNRK lisensen går nå til salmeboka minutt for minutt!!! ER DET MULIG?!
Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte!Eg syns det er litt koselig eg![]()
Satsar på detEin gong må jo vere den første
![]()
God kveldFleire som ser finalen i Farmen?
![]()