Halllooo SynnøveHalluuu damerHatt en fin helg?
Selv har vi storkost oss![]()
Kva har de gjort på då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Halllooo SynnøveHalluuu damerHatt en fin helg?
Selv har vi storkost oss![]()
Følger med ja... Dumme reklame og nyheter da
Hahaha, greit å nyte det mens du kan tenker jeg![]()
Så mye drit... Er det snart farmen igjen?!Enig.. kjipt å måtte vente så lenge![]()
Har fått opp både stjerna, adventsstakene, adventslysene og kalenderenSå bra da![]()
Pyntet noe enda da?
![]()
Absolutt! Det er det verste med tv2. Dei skal alltid snike inn dei der nyheiteneFølger med ja... Dumme reklame og nyheter da
Blir spennande å sjå kven som vinnGod kveldjepp, følger med
![]()
Husker da de begynte med reklame i løpet av hotel Cæsar! Wtf?!?Absolutt! Det er det verste med tv2. Dei skal alltid snike inn dei der nyheitene![]()
Hallo hallo
Vi har pakket, ryddet og styrt i helgaAvsluttet helgen med å tilbringe noen koselige timer i dyreparken idag
![]()
Tenkte på når du er der uten snuppaTja. Vil ikke at mamma skal bli sliten.
God kveld
Ikke noe jeg følger med på.
Har ikkje sett så mykje denne sesongen eg heller, men finalen må eg sjåikke jeg![]()
Av de som er alternativene håper jeg på magnhildBlir spennande å sjå kven som vinnHar du ein favoritt?
Jah, han hadde fortjent detFølger med ja, men hadde håpt Finn skulle blitt med i finalen![]()
Ja det er sant!! Men nå er de her resten av året med unntak av en liten tur hjem i neste ukeTenkte på når du er der uten snuppa![]()
Orker ikke det heller jegHar ikkje sett så mykje denne sesongen eg heller, men finalen må eg sjå![]()
Halllooo SynnøveHer har me også kost oss
Eg og mini har vore heime aleine
Kva har de gjort på då?![]()
Hæ? På ei 25 minutters episode?? Jøss...Husker da de begynte med reklame i løpet av hotel Cæsar! Wtf?!?
Bare å svisje over på fjorten forskjellge kanaler i mellomtiden, det gjør svigerfarOg sporten.... Herregud!!