Du er innenfor topp 100 i alle fallKan ikkje akkuratt skryte av noe bra plassering denne mnd nei. Haha.Vis vedlegget 90871
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er innenfor topp 100 i alle fallKan ikkje akkuratt skryte av noe bra plassering denne mnd nei. Haha.Vis vedlegget 90871
Mini sover og vi ser på skirennHva skjer jenter ?ser på julekalender
![]()
Kva slags skirenn er det som går i dag?Mini sover og vi ser på skirenn![]()
Så koseligMin e fremme for lengstmen eg kjøpte alt nytt i år. Så eg tok det etter hvert nå i uken som var
Vis vedlegget 90741
Og kalenderen (som eg har laga selv) er også komt på veggenVis vedlegget 90742 glede meg te i måro
![]()
Satt akkurat og tenkte det samme...Kva slags skirenn er det som går i dag?
Krise!!Leter og leter, men finner ikke pepperkakeformene![]()
Du har ihvertfall kommet deg inn på listaKan ikkje akkuratt skryte av noe bra plassering denne mnd nei. Haha.Vis vedlegget 90871
Ønsker alle en super søndag![]()
10 km klassisk kvinner, 15 km klassisk mennKva slags skirenn er det som går i dag?
Takk det sammeØnsker alle en super søndag![]()
Ha ein super søndag du ogØnsker alle en super søndag![]()
Korleis gikk det med nordmennene då?10 km klassisk kvinner, 15 km klassisk mennmen de er over nå da.
Johaug tok førsteplassen i alle fall, og mener bjørgen tok andre. Hos mennene kom martin johnsrud sundby best ut med en andreplassKorleis gikk det med nordmennene då?![]()
Det er jo braJohaug tok førsteplassen i alle fall, og mener bjørgen tok andre. Hos mennene kom martin johnsrud sundby best ut med en andreplass![]()
Ja, fin start på verdenscupen denne helgaDet er jo bra![]()
Åja stemmer. Verdenscupstart jaJa, fin start på verdenscupen denne helga![]()
Ja, mennene tapetserte jo pallen på sprinten i gårÅja stemmer. Verdenscupstart jagrei åpning det
![]()