Skravletråd :)

God kveld i stova :D
Har vore på jobb, og på barnetrim med mini :D Du då?

Aha:D Barnetrim høres spennende ut, hva gjør dere der?:D

Her har vi vært en tur på kjøpesenter i dag og på svømming. I dag var siste gang:) Har meldt oss på nytt etter jul da;)

Aha:D Barnetrim høres spennende ut, hva gjør dere der?:D

Her har vi vært en tur på kjøpesenter i dag og på svømming. I dag var siste gang:) Har meldt oss på nytt etter jul da;)
Barnetrim foregår i gymsalen. Og alle under skulealder kan vere med :)
Då set me opp forskjellig utstyr, og ungane får springe og herje litt :D Mini spring stort sett etter dei store jentene og berre flirer. Storkosar seg med å sjå på dei :D

Me hadde siste gang på symjing sist veke, men her er ikkje fleire kurs å gå på for øyeblikket :(

Barnetrim foregår i gymsalen. Og alle under skulealder kan vere med :)
Då set me opp forskjellig utstyr, og ungane får springe og herje litt :D Mini spring stort sett etter dei store jentene og berre flirer. Storkosar seg med å sjå på dei :D

Me hadde siste gang på symjing sist veke, men her er ikkje fleire kurs å gå på for øyeblikket :(

Åh, så artig da:) Jeg vet ikke om noe tilsvarende tilbud her...hmm...

Kjedelig da. Men dere kan jo gå samme kurset om igjen?:P Når er neste kurs for da?:)

Kjedelig da. Men dere kan jo gå samme kurset om igjen?:p Når er neste kurs for da?:)

Her blir det jo hans 3 kurs. Og det er egentlig fra 2år. Men det var helt ok at han fikk være med på det. Han var så flink så treneren:D

Hei jenter :D kordan går det med dåke? Alt for lenge siden her no. Er ikke på topp 100 listen en gang denne mnd :eek: :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Heisann :)
Koselig at du titter innom en tur. Alt er bra her. Enn hos deg?

Hei jenter :D kordan går det med dåke? Alt for lenge siden her no. Er ikke på topp 100 listen en gang denne mnd :eek: :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Heisann :)
Koselig at du titter innom en tur. Alt er bra her. Enn hos deg?

Her var det stille..
Jeg har vært på Florence lagersalg, guttene er og bader:)
Ikke hørt om før. Fant du noe fint eller? Har hatt middagsbesøk i dag her:)

Kjedelig da. Men dere kan jo gå samme kurset om igjen?:p Når er neste kurs for da?:)
Her blir det jo hans 3 kurs. Og det er egentlig fra 2år. Men det var helt ok at han fikk være med på det. Han var så flink så treneren:D
Det me gjekk på var kun babysymjing, og no har ho blitt så stor at ho ikkje går på det lenger. Så forstod eg det slik at det ikkje er kurs for den aldersgruppen. Neste blir vel symjeklubben, trur dei har nokre kurs. Men trur ikkje det er før i 4-5 års-alderen...

Det me gjekk på var kun babysymjing, og no har ho blitt så stor at ho ikkje går på det lenger. Så forstod eg det slik at det ikkje er kurs for den aldersgruppen. Neste blir vel symjeklubben, trur dei har nokre kurs. Men trur ikkje det er før i 4-5 års-alderen...

Aha, skjønner.
Dumt da.
En stund til det ....

Her er det nybegynner, viderekomne, småbarnssvømming og søskensvømming.

Back
Topp