Mhm, veldig mye fint men dyrt.Der var det mykje fint![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm, veldig mye fint men dyrt.Der var det mykje fint![]()
Sikkert veldig greitt med lagersalg dåMhm, veldig mye fint men dyrt.
Helt klartSikkert veldig greitt med lagersalg då![]()
Møte, jobb, lagerutsalg, ryddet littGod kveld damer
Hva har dere gjort på i dag?
Møte, jobb, lagerutsalg, ryddet litt
God kveld i stovaGod kveld damer
Hva har dere gjort på i dag?
God kveld i stova
Har vore på jobb, og på barnetrim med miniDu då?
Barnetrim foregår i gymsalen. Og alle under skulealder kan vere medAhaBarnetrim høres spennende ut, hva gjør dere der?
Her har vi vært en tur på kjøpesenter i dag og på svømming. I dag var siste gangHar meldt oss på nytt etter jul da
![]()
Barnetrim foregår i gymsalen. Og alle under skulealder kan vere med
Då set me opp forskjellig utstyr, og ungane får springe og herje littMini spring stort sett etter dei store jentene og berre flirer. Storkosar seg med å sjå på dei
Me hadde siste gang på symjing sist veke, men her er ikkje fleire kurs å gå på for øyeblikket![]()
Åh, så artig daJeg vet ikke om noe tilsvarende tilbud her...hmm...
Kjedelig da. Men dere kan jo gå samme kurset om igjen?Når er neste kurs for da?
![]()
Ja, det er veldig greitGodt med alt man er ferdig med![]()
HeisannHei jenterkordan går det med dåke? Alt for lenge siden her no. Er ikke på topp 100 listen en gang denne mnd
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
HeisannHei jenterkordan går det med dåke? Alt for lenge siden her no. Er ikke på topp 100 listen en gang denne mnd
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ikke hørt om før. Fant du noe fint eller? Har hatt middagsbesøk i dag herHer var det stille..
Jeg har vært på Florence lagersalg, guttene er og bader![]()
Åh, så artig daJeg vet ikke om noe tilsvarende tilbud her...hmm...
Kjedelig da. Men dere kan jo gå samme kurset om igjen?Når er neste kurs for da?
![]()
Det me gjekk på var kun babysymjing, og no har ho blitt så stor at ho ikkje går på det lenger. Så forstod eg det slik at det ikkje er kurs for den aldersgruppen. Neste blir vel symjeklubben, trur dei har nokre kurs. Men trur ikkje det er før i 4-5 års-alderen...Her blir det jo hans 3 kurs. Og det er egentlig fra 2år. Men det var helt ok at han fikk være med på det. Han var så flink så treneren![]()
Det me gjekk på var kun babysymjing, og no har ho blitt så stor at ho ikkje går på det lenger. Så forstod eg det slik at det ikkje er kurs for den aldersgruppen. Neste blir vel symjeklubben, trur dei har nokre kurs. Men trur ikkje det er før i 4-5 års-alderen...
Så greittAha, skjønner.
Dumt da.
En stund til det ....
Her er det nybegynner, viderekomne, småbarnssvømming og søskensvømming.
Så greittAKkurat der ser eg fordelen med å bu nært ein storby
![]()
Så kjektJa, blir mer utvalg da.
Så nå er småbarnssvømming etter jul![]()
Så kjektBlir sikkert en liten delfin han
![]()