Akkurat nå spiser jeg lunsj. Hvordan går det med deg da?
Har akkurat laget ferdig middagen, så nå ligger jeg utslått på sofaen og prøver å ikke å kaste opp
Hva du spiser da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat nå spiser jeg lunsj. Hvordan går det med deg da?
Vært hos lege og målt urin og Bt. Foreløpig er alt ok. Heldigvis...
Vært på shopping
Nå en tur til legen...
Stoler ikke helt på hun gamle damen som måler, men skal på kontroll på fredag så får se daSå flott alt ser bra ut![]()
Okei, håper formen snart blir bedreHar akkurat laget ferdig middagen, så nå ligger jeg utslått på sofaen og prøver å ikke å kaste opp![]()
Hva du spiser da?
Okei, håper formen snart blir bedre
Ble grovt rundstykke med ost til lunsj.
Hva har du lagd til middag?
Ja, det skjønner jegKjøttsuppe, står på ovnenkvalmen er velkommen her
ett tegn på at det er greit
![]()
Bursdagsgave til svigermor, 4 lilla lys, årskalender og smertestillendeHva har du shoppet i dag da?![]()
Ja, det skjønner jeg
Hvordan gikk det til legen da?
Nei, ble bursdagsgave til svigermor som kommer på torsdagJulegaver eller? Lykke til![]()
Håper resultatet er det samme på fredagStoler ikke helt på hun gamle damen som måler, men skal på kontroll på fredag så får se da![]()
Kjøpt 4 lilla lys i dag jeg også, så nå har jeg de klareBursdagsgave til svigermor, 4 lilla lys, årskalender og smertestillende![]()
Okei. Håper det er positivt daBle ikke så mye klokere egentlig? Tok gu og så ingen tegn til blødning... Ville ikke ta ny hcg før 1.desember. Så ligger no her, å aner ikke hva som skjer framover.
Godt med alt man er ferdig medKjøpt 4 lilla lys i dag jeg også, så nå har jeg de klare![]()
Jeg ogsåHåper resultatet er det samme på fredag![]()
Kva slags forretning er det?Her var det stille..
Jeg har vært på Florence lagersalg, guttene er og bader![]()
http://www.florence.no/cat/living-4498/Kva slags forretning er det?![]()
Der var det mykje fint