Det har de, dessverre. Paradiset interiør har også nettbutikk fant jeg ut i dag. *ups*Har vært innom den butikken jeg også
Vet du om de har nettbutikk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har de, dessverre. Paradiset interiør har også nettbutikk fant jeg ut i dag. *ups*Har vært innom den butikken jeg også
Vet du om de har nettbutikk?
Vet ikke om jeg tørr titte innom altsåDet har de, dessverre. Paradiset interiør har også nettbutikk fant jeg ut i dag. *ups*
Like greit og la væreVet ikke om jeg tørr titte innom altså![]()
![]()
Har sagt at jeg ikke skal kjøpe noe mer før jul, men sliter alleredeLike greit og la være
Ups, da hadde jeg slitt. Må ha mer julepynt jeg.Har sagt at jeg ikke skal kjøpe noe mer før jul, men sliter allerede![]()
Tror jeg skal klare meg i forhold til julepyntUps, da hadde jeg slitt. Må ha mer julepynt jeg.
Lykke til på jobb i morgen. Håper det går braI morgen begynner jeg fullt på jobb igjen. Ankelen er fremdeles vond... Fortsetter treninga hver torsdag hos fysio da![]()
Men gruer meg litt jaRedd jeg kommer til å være helt ødelagt.
Ja nei altså det snakker vi vel ikke omTror jeg skal klare meg i forhold til julepynt
Er mer klær og annen interiør jeg sliter med![]()
Nei, jeg tror vi må la det liggeJa nei altså det snakker vi vel ikke om
Jeg vil ha nytt plastikkjuletreogså jeg.. Men det blir nok ikke i år
Vi har plastikk pga allergi, ønsker meg et av de superfin som er sånaturtro,men de koster mange lapper...Nei, jeg tror vi må la det ligge
Her har vi ekte tre og har tenkt å fortsette med detLukter jo så godt og synes ikke det drysser mye heller.
Da skjønner jeg at dere har plastikk. Ja, de er dessverre veldig dyre:/Vi har plastikk pga allergi, ønsker meg et av de superfin som er sånaturtro,men de koster mange lapper...
Mhm de er det jaDa skjønner jeg at dere har plastikk. Ja, de er dessverre veldig dyre:/
Er postbudLykke til på jobb i morgen. Håper det går braHva jobber du med?
Lykke til på jobb idagI morgen begynner jeg fullt på jobb igjen. Ankelen er fremdeles vond... Fortsetter treninga hver torsdag hos fysio da![]()
Men gruer meg litt jaRedd jeg kommer til å være helt ødelagt.
Ble ikke jobb i dag.... I går kveld var det akkurat som en kniv som vrei seg rundt og rundt i hele ankelen min. Det var så jævlig vondt at jeg havna på legevakta. Hvor de kun ga meg paralgin forte da. Men fikk ikke sove grunnet smertene uansett før i 3 tiden...Lykke til på jobb idag![]()
Å nei, hørtes vondt utBle ikke jobb i dag.... I går kveld var det akkurat som en kniv som vrei seg rundt og rundt i hele ankelen min. Det var så jævlig vondt at jeg havna på legevakta. Hvor de kun ga meg paralgin forte da. Men fikk ikke sove grunnet smertene uansett før i 3 tiden...Så går til legen i dag. Ankelen ser bare ut som ett blåmerke nå. Uten å ha vært borti noenting. Og foten er øm og jævlig. Ikke like jævlig som i natt da. Men fy så jævlig det var i natt. Ble helt skremt selv jo. Så håper fastlegen ser bedre hva det kan være. Håper ikke skruer og plate har flytta seg inni der. Men er vel en sjanse for det også da.
![]()