Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, det er kjøpt på søstrene greneSå utrolig fintHvor er juletreet kjøpt?
![]()
Må vel innom der entur imorgen når jeg skal til byenTakk, det er kjøpt på søstrene grene
har mye fint der nå synes jegMå vel innom der entur imorgen når jeg skal til byen![]()
Tømmes fort også.har mye fint der nå synes jeg
Ja det gjør detTømmes fort også.
Må ta meg en tur det, og handle litt julepyntTakk, det er kjøpt på søstrene grene
Ja, det er veldig godtDigg da![]()
Så fint det blePynta litt i dag jeg
![]()
Skjønner denFår ikke shoppa julegaver heller nå med denne formen. Blir sende ut gubbe eller netthandel![]()
Ble 1,5 gave idag daSkjønner den
Greit med litt netthandel også. Begynner å bli mye folk på butikkene nå![]()
jeg har handlet der + på riviera maison *blakk*Må ta meg en tur det, og handle litt julepynt![]()
Takk, jeg hadde tenkt og vente men klarte altså ikke.Så fint det ble
Må vel være lov nå, nærmer seg![]()
Skjønner deg godt. Har satt opp en ting jeg ogsåTakk, jeg hadde tenkt og vente men klarte altså ikke.
Så gøy med mye nyttJada. Han som var på befaring hadde skrevet feil mål, så fikk screens på 3 av 4 vinduer ikke sommer enda,så går nok bra.
Så fikk vi ny sofa oppe idag også. Blir vel amme sofaen min etterhvert![]()
HeiHeisann jenterHva gjør dere i dag?
Første gang jeg lager det, men det smakte godt jaNamm, det er så godtJeg må også begynne på julebaksten snart!
Har vært innom den butikken jeg ogsåÅåååå riviera maison har så mye fint. Burde aldi oppdaget den butikken