ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
God morgenGod morgen damer
Her venter jeg Kjells markiser til kl 9 idag. Hahafruer meg. Hva skal jeg finne på da liksom? De skal ut å fikse solscreens oppe og nede.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen damer
Her venter jeg Kjells markiser til kl 9 idag. Hahafruer meg. Hva skal jeg finne på da liksom? De skal ut å fikse solscreens oppe og nede.
Jeg fant den ikkehar ennå ikke funnet den, men huset skal få seg en vask likevel
![]()
Kjekt og få vaska kjøkkenbenken daFikk ihvertfall tørket over benkene to ganger og ryddet ut og inn av oppvaskmaskinen
Og nå har han heldigvis dratt!
Er du spent? Det er jegGod morgenher skal det handles og vaskes idag
![]()
JaEr du spent? Det er jeg![]()
Skal ikke på sykehuset. Skal kun til lege og levere urin og måle Bt. Satser på det kommer time i posten de nærmeste dagene. Timen skal vel være i neste uke.Jahihi. Når har du time på sykehuset imorgen?
![]()
Ååh jaSkal ikke på sykehuset. Skal kun til lege og levere urin og måle Bt. Satser på det kommer time i posten de nærmeste dagene. Timen skal vel være i neste uke.
Hehe...den har vel aldri vært sååå ren!Kjekt og få vaska kjøkkenbenken da![]()
God dagGod dagdere gjør?
God dagligger på sofaen og tenker på alt som skal gjøres, men som kroppen ikke orker
du gjør da?
Ja, håper det. Men da må hun komme snartÅåh jahåper alt ser fint ut, og at blodtrykket ikke har økt
![]()
Det vil jeg troHehe...den har vel aldri vært sååå ren!![]()
Vært å kjøpt litt julegaver, 1,5 sånn ca.God dagdere gjør?
Veldig viktigDet vil jeg troviktig med ren benk da.
Jada. Han som var på befaring hadde skrevet feil mål, så fikk screens på 3 av 4 vinduVeldig viktig
Er du kvitt markisemannen??
Namm, det er så godtBaker sandnøtter
Du da?
Ikke så mye her. Vurderer å begynne på middagen snartGod dagdere gjør?