Åh! Så deilig, hahaSamme gjør min sambo, men nå er jo han mye borte da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh! Så deilig, hahaSamme gjør min sambo, men nå er jo han mye borte da![]()
Bare måtte, kjøpte det meste i gårHihiså koselig da!
Han sunnmøringen?
HahaHahajeg gidder ikke!! I mårra kanskje
![]()
Wow, så gøySkryter av poden her også jeg
Han var nemlig invitert på aquaparty av han som driver badeland, det er egentlig et arrangement for ungdommer fra 10-15 år. Vel poden dro, ble med på triksekonkuranse fra 3meteren og vant!!!!De var 15 stk som trikset fra 3 m, de andre var altså mye større enn poden-
Han tok backflip og en eller anne flip til med helskru og fikk 10 fra alle de 5 dommerne.
*stoltmamma*
Så koselig det varPynta litt i dag jeg
![]()
Heia på alina m d gikk dessverre dårlig...blir spennende denne uka da..hehe, fort gjort å gjøre noen feil da jaalina eller magnhild? jeg sliter... synes magnhild kanskje fortjener det mest, men liker så innmari godt alina
![]()
God morgenGod morgen damer
Her venter jeg Kjells markiser til kl 9 idag. Hahafruer meg. Hva skal jeg finne på da liksom? De skal ut å fikse solscreens oppe og nede.
HahaGod morgen
Og jeg venter på en maler
Aner ikke hva jeg skal ta meg til når han er her..
Male i stua faktiskHahatrodde de kanskje skulle holde på inne også, men foreløpig er de kun utenfor.
Skikkelig kleint om de skal gå inn og ut. Så sitter jeg bare i sofaen liksom
Male inne da eller?
HahaHahanå er de plutselig inne oppe. Tydeligvis gått inn gjennom terassedøra
![]()
HihiMale i stua faktisk
Nå har han kommet og jeg "henger" på kjøkkenet![]()
Hørte bare "Hallo du!" Øh, ja?Hahaså koselig da
![]()
Fikk ihvertfall tørket over benkene to ganger og ryddet ut og inn av oppvaskmaskinenHihimye å gjøre der sikkert
![]()
Hehe...godt du fikk ordnet oppHørte bare "Hallo du!" Øh, ja?
Sikringa hadde gåttheldigvis trodde jeg at jeg visste hvor sikringsskapet var (nytt hus vøtt), så ordnet seg
![]()
Jeg fant den ikkeOm du finner, kan du senda litt over til meg?
Har ikkje støvsugar og den har ikkje funka på leeeenge så må få tatt litt![]()