Skravletråd :)

Akkurat nå er d en skappel jakke:) kjekt mens man ser på tv...:) har også en bestefars trøye fra nøstebarn på pinnene her pluss noen votter, så godt d er igjen noen dager til jul enda....:p
Oj! Flink! :)
Skulle ønske jeg var så flink til å strikke at jeg kunne sett tv samtidig :p

Skryter av poden her også jeg ;)
Han var nemlig invitert på aquaparty av han som driver badeland, det er egentlig et arrangement for ungdommer fra 10-15 år. Vel poden dro, ble med på triksekonkuranse fra 3meteren og vant!!!!De var 15 stk som trikset fra 3 m, de andre var altså mye større enn poden-
Han tok backflip og en eller anne flip til med helskru og fikk 10 fra alle de 5 dommerne.

*stoltmamma*
Wow! Klart du er stolt! Så gøy :)

D er bare øvelse.....når d er strikke rett frem og tilbake så funker d....:) m spørs om j uansett må legge d fra meg når kampen starter..;)
hehe, fort gjort å gjøre noen feil da ja :) alina eller magnhild? jeg sliter... synes magnhild kanskje fortjener det mest, men liker så innmari godt alina :)

Det synes jeg å! men sambo skulle se det en kveld, så da tittet jeg litt også :p
Her er det ingen som ser, veldig greit. Jeg ser jo ikke tv. Men imorgen får vi sofa på stua oppe, så kanskje jeg legger meg der på kveldene. Er så drittlei av svitsjinga til gubben. Jeg kommer jo ikke til på tv i det hele tatt!

Ja d skjer jo bare d samme hvert år....m så begynte j å se de første episodene da så vips, da blir d så man må følge med....:-O
Derfor må jeg bare holde meg unna :p

Her er det ingen som ser, veldig greit. Jeg ser jo ikke tv. Men imorgen får vi sofa på stua oppe, så kanskje jeg legger meg der på kveldene. Er så drittlei av svitsjinga til gubben. Jeg kommer jo ikke til på tv i det hele tatt!

Samme gjør min sambo, men nå er jo han mye borte da :p

Pynta litt i dag jeg;)
10269408_10152791174260861_7312212606508809987_n.jpg

Back
Topp