Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommer sikkert til å gå kjempefint med overnatting![]()
hehe, godt å høre det ikke bare er meg som elsker legoJaja. Mannen kom hjem etter å ha vært på toys r us. Veldig fornøyd med å ha kjøpt ett gedigent hus med stall og full pakke i lego friends til vår snart 4 årige datterGud jeg skal kose meg med å bygge dette
![]()
wow! tøff gutt!!!Skryter av poden her også jeg
Han var nemlig invitert på aquaparty av han som driver badeland, det er egentlig et arrangement for ungdommer fra 10-15 år. Vel poden dro, ble med på triksekonkuranse fra 3meteren og vant!!!!De var 15 stk som trikset fra 3 m, de andre var altså mye større enn poden-
Han tok backflip og en eller anne flip til med helskru og fikk 10 fra alle de 5 dommerne.
*stoltmamma*
Det var tidligGod natt!
![]()
Skryter av poden her også jeg
Han var nemlig invitert på aquaparty av han som driver badeland, det er egentlig et arrangement for ungdommer fra 10-15 år. Vel poden dro, ble med på triksekonkuranse fra 3meteren og vant!!!!De var 15 stk som trikset fra 3 m, de andre var altså mye større enn poden-
Han tok backflip og en eller anne flip til med helskru og fikk 10 fra alle de 5 dommerne.
*stoltmamma*
Han er knalltøff og veldig glad i å turnetøff liten gutt du har![]()
Haha nei det gjorde jeg ikke, trodde jeg scrollet oppover på siste siden jeg!du så vell det at den var postet for mange dager siden?![]()
Søndag kveld; farmen og julegaveproduksjon....herligflere som følger med?
Han er knalltøff og veldig glad i å turne![]()
Haha nei det gjorde jeg ikke, trodde jeg scrollet oppover på siste siden jeg!huffda!
her går det i kun farmen, og pc i fangetSøndag kveld; farmen og julegaveproduksjon....herligflere som følger med?
usj, ja sidene flyver jo av gårde her inne på skravlehahafort gjort !
usj, ja sidene flyver jo av gårde her inne på skravlegjør i kveld da (nå som du er våken
) ?
![]()
Akkurat nå er d en skappel jakkeher går det i kun farmen, og pc i fangetlov å spørre hva du lager?
![]()
Usj, liker ikke slikt.... jeg sitter og ser farmendet har jo egentlig vært ganske stiller her inne? jeg gjør ikke det store, sitter å skjer på at bliss. Mødre som vil at babyene skal være modellerenn du?