Skravletråd :)

Skryter av poden her også jeg ;)
Han var nemlig invitert på aquaparty av han som driver badeland, det er egentlig et arrangement for ungdommer fra 10-15 år. Vel poden dro, ble med på triksekonkuranse fra 3meteren og vant!!!!De var 15 stk som trikset fra 3 m, de andre var altså mye større enn poden-
Han tok backflip og en eller anne flip til med helskru og fikk 10 fra alle de 5 dommerne.

*stoltmamma*

Jaja. Mannen kom hjem etter å ha vært på toys r us. Veldig fornøyd med å ha kjøpt ett gedigent hus med stall og full pakke i lego friends til vår snart 4 årige datter :D Gud jeg skal kose meg med å bygge dette :p
hehe, godt å høre det ikke bare er meg som elsker lego ;)

Han var nemlig invitert på aquaparty av han som driver badeland, det er egentlig et arrangement for ungdommer fra 10-15 år. Vel poden dro, ble med på triksekonkuranse fra 3meteren og vant!!!!De var 15 stk som trikset fra 3 m, de andre var altså mye større enn poden-
Han tok backflip og en eller anne flip til med helskru og fikk 10 fra alle de 5 dommerne.

*stoltmamma*
wow! tøff gutt!!! :D

*stoltmamma*

tøff liten gutt du har :D

usj, ja sidene flyver jo av gårde her inne på skravle :) gjør i kveld da (nå som du er våken :p ) ? :)

det har jo egentlig vært ganske stiller her inne? jeg gjør ikke det store, sitter å skjer på at bliss. Mødre som vil at babyene skal være modeller :p enn du?

det har jo egentlig vært ganske stiller her inne? jeg gjør ikke det store, sitter å skjer på at bliss. Mødre som vil at babyene skal være modeller :p enn du?
Usj, liker ikke slikt.... jeg sitter og ser farmen :)
burden nok heller hatt dunken med tørt tøy foran meg enn pcen i fanget... men tror ikke det skjer :p

Back
Topp