God ettermiddagGod morgens folkens
HaR ti innlegg tror jeg de siste dagene,tror jeg har havnet langt ned på listen
Har savnet deg her..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddagGod morgens folkens
HaR ti innlegg tror jeg de siste dagene,tror jeg har havnet langt ned på listen
God ettermiddagGod morgener her ikke så mye selv heller . Altfor mye annet å gjøre
![]()
Så gøy daVar veldig kjekt![]()
Hihi...jada, of kårs!Ja, very much også sikkert![]()
Gratulerer med 37 ukerIdag er jeg 37 uker, så nå venter jeg på fødselblir noen lange uker fremover.
Holder på med ulike prosjekter, kartlegger ulike "ting"Hva da? Få høre! Har ikke peiling på hva dere gjør alene på jobb.
TakkGratulerer med 37 uker![]()
Sånne "ting" ja. Ja, men det er viktigHolder på med ulike prosjekter, kartlegger ulike "ting"
Ja, det er vel maxTakker jeg heldig har jeg bare 5 uker igjen
![]()
Hehe..."ting og tang"Sånne "ting" ja. Ja, men det er viktig![]()
Uff ja. Lite som tyder på at noe skal skje, så blir vel vaggende fram til jul.Ja, det er vel max![]()
Ost og skinkeI skikkelig bakemodusSå kjekt
Hva fyller du horna med?
Satser på at du ikke må vente så veldig lenge daIdag er jeg 37 uker, så nå venter jeg på fødselblir noen lange uker fremover.
Plutselig så skjer detUff ja. Lite som tyder på at noe skal skje, så blir vel vaggende fram til jul.
Det blir artiggleder meg allerede til julebord neste år, haha
![]()
Får ikke shoppa julegaver heller nå med denne formen. Blir sende ut gubbe eller netthandelSatser på at du ikke må vente så veldig lenge da![]()
HahaPlutselig så skjer det
Du får prøve noen gode kjerringråd![]()
Det kommer sikkert til å gå kjempefint med overnattingJa, gøy det. Hotell etterpå. Jeg gruer meg litt også da, første overnatting på lillegutt![]()
Skjønner jeg godt du gjør![]()