Mannen kom hjem igjen i går kveld, så det passet litt dårlig![]()
Skjønner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen kom hjem igjen i går kveld, så det passet litt dårlig![]()
God formiddag
Her er det baking på gang nå. Skal ut en tur etterpå. Bort på middag i ettermiddag
Enn der?
Men da var du jo kjempeflink![]()
Vi ga en myk, rutete pysj fra
Cubus til kjæresten til svigerinnen min en jul og han digget det og sa at det er så digg å ha, men så kjedelig å kjøpe selv.
God ettermiddag
Planen er jobb! Du da?
Hodepine har jeg jo, på 9.dagen. ikke mer svimte enn til vanligSkjønner du spekulere på det ja, men man merker fort om det er høyt. Hodepine, svimnelhet osv...
Ikke sant? Skjønner ikke alle de som røyker 20 om dagen, drikker 3 liter pepsi max osv når de er gravide.... Trist..Joda, men er ikke så vanskelig egentlig. Har verdens beste grunn så<3![]()
Kos deg masse på julebordNettop vært i fam.besøk![]()
Skal på julebord med jobben senere![]()
Hihi...ja jeg skammer meg bittelittSkamme seg![]()
Hehe.. så det hjalp at det var lørdag?!Snuppa har fått hull i ørene idagønsket seg det lenge, men hun har ikke turt. Så idag bestemte hun seg
Gikk 3 sek så hylskrek hun
men gikk fort over da jeg fortalte at idag var det lørdag
da ble alt bra
![]()
Veldig stolt! Ingen på avdelinga hennes i bhg visstnok som har hullHehe.. så det hjalp at det var lørdag?!
Tipper hun er bra stolt nå![]()
Så flink du erDa har julebaksten begynt her i husetog vindusvasken er også tatt
![]()
Så artig daVeldig stolt! Ingen på avdelinga hennes i bhg visstnok som har hullhihi
Hjalp med lørdag ja, godteridag
Givende på jobb?
Så flink du erDa har julebaksten begynt her i husetog vindusvasken er også tatt
![]()
Snuppa har fått hull i ørene idagønsket seg det lenge, men hun har ikke turt. Så idag bestemte hun seg
Gikk 3 sek så hylskrek hun
men gikk fort over da jeg fortalte at idag var det lørdag
da ble alt bra
![]()
Takk for det
Hvordan går det med deg?