Skravletråd :)

Hvor gammel er han og hvor mye skal du bruke? Tror jeg kanskje har et forslag....

Han er 26år;)

Tja, usikker på sum. Men minst mulig, haha. Neida. Men de skal få tegning fra lillegutt og et bilde felles også. Så 200-300kanskje.

Nei smaker ekkelskap...Men men. Jeg er ikke noe særlig på vann heller jeg desverre.
Er storebror(bonus) som drikker saft er i hus:P
Jeg må tenke på baby jeg vett, det slipper du :)

Ja, det er helt sant. Måtte kutte ut mye pepsi max når jeg gikk gravid, men jaggu begynte jeg med de samme mengdene igjen:P
Joda. Men bedre det enn at du fortsatte i mengder da du var gravid. Utrolig mange som ikke bryr seg dessverre...

Deilig å sove så lenge da :) det går bra, gleder meg til mandag slik at jeg får noen svar. Er friskt blod i dag :(
Uff.... Mye eller? :( ikke for å være fæl, men du må iallefall være forberedt. Skulle ikke bli sånn!!

Uff.... Mye eller? :( ikke for å være fæl, men du må iallefall være forberedt. Skulle ikke bli sånn!!

Nei, det er ikke slik at det rinner nei... Men hver gang jeg er på toalettet! Så håper jeg får noen svar på mandag, for sånn her gidder jeg ikke å gå. Men blir jo litt gal :( kommer til å si jeg vil ha ul hvis ikke jeg får bestiller jeg selv.

Hvordan går det med deg da? BT?

Joda. Men bedre det enn at du fortsatte i mengder da du var gravid. Utrolig mange som ikke bryr seg dessverre...

Nei, kjære fred. Det kunne jeg aldri gjort. Drikker jo kaffe også. Så ble 1 lite glass pepsi max og 2 kopper kaffe da:)

Back
Topp