Hvor gammel er han og hvor mye skal du bruke? Tror jeg kanskje har et forslag....
Han er 26år
Tja, usikker på sum. Men minst mulig, haha. Neida. Men de skal få tegning fra lillegutt og et bilde felles også. Så 200-300kanskje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor gammel er han og hvor mye skal du bruke? Tror jeg kanskje har et forslag....
Husholdningssaft er ikke noe særlig nei. Saft i det hele tatt igrunn.
Jeg må tenke på baby jeg vett, det slipper duNei smaker ekkelskap...Men men. Jeg er ikke noe særlig på vann heller jeg desverre.
Er storebror(bonus) som drikker saft er i hus![]()
Jeg må tenke på baby jeg vett, det slipper du![]()
Joda. Men bedre det enn at du fortsatte i mengder da du var gravid. Utrolig mange som ikke bryr seg dessverre...Ja, det er helt sant. Måtte kutte ut mye pepsi max når jeg gikk gravid, men jaggu begynte jeg med de samme mengdene igjen![]()
Jeg har vært tom i over en ukeJeg er tom for pepsi max!!!! Krise!!
Oi, jeg sovna visst!!Ja takk!!!![]()
Takk, du ogsåGod morgenha en fin lørdag!
Takk det sammeHåper alle får en strålende dag![]()
Nettopp stått opp her. Må vel ha litt frokost.Hva styrer dere med da?
Nettopp stått opp her. Må vel ha litt frokost.
Du da? Alt bra?
Uff.... Mye eller?Deilig å sove så lenge dadet går bra, gleder meg til mandag slik at jeg får noen svar. Er friskt blod i dag
![]()
Uff.... Mye eller?ikke for å være fæl, men du må iallefall være forberedt. Skulle ikke bli sånn!!
Joda. Men bedre det enn at du fortsatte i mengder da du var gravid. Utrolig mange som ikke bryr seg dessverre...
Ble ikke noe på meg i går daJeg er klar for litt skravling![]()
Åh?:/Jeg har vært tom i over en uke![]()