Jøss her har det vært stille. Er vel fordi alle dere storskravlere har kommet i samme termingruppe
Jeg kommer sikkert hit igjen nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss her har det vært stille. Er vel fordi alle dere storskravlere har kommet i samme termingruppe
Nei, ikke si sånn! Så tråden din på terminforumet.... Krysser fingrene!!Jeg kommer sikkert hit igjen nå![]()
Jo, pleier ikke være sååå ille???God ettermiddag ja![]()
Idag har det vel vært helt ekstremt stille her? Har det ikke?
Mmm...nybakte boller er luksusTenkte å svare tidligere idag, men det er jo ingen her...
Men god ettermiddag!
Bolle-baking på gang igjen. Denne gangen hadde deigen hevet i det minste. Tester ut melis istedet for sukker![]()
Hva driver alle med?!Her var det jo veldig stille da![]()
De ble bedre enn sist, ny oppskrift og ikke så hastverkMmm...nybakte boller er luksus![]()
Bah...så kjedeligHar sagt til gubben og tatt ut av oppvaskmaskin før vask såååååå mange ganger at denne tåler ikke oppvaskmaskin!!!!!
Hva skjer? Jo, hu mor er innlagt på sykehuset 1 natt!!er det mulig! Han ødela den første også....
Å nei!!Åååå..... De ditcher oss![]()
Uff...dårlige nyheter???Jeg kommer sikkert hit igjen nå![]()
Så braDe ble bedre enn sist, ny oppskrift og ikke så hastverk![]()
Nei, ikke si sånn! Så tråden din på terminforumet.... Krysser fingrene!!
Uff...dårlige nyheter???

Å nei...hold håp og tro oppe til det motsatte er bevist!vet ikke enda.. håper ikke det. men kjenner jeg har misten truen...![]()
Å nei...hold håp og tro oppe til det motsatte er bevist!
Krysser fingrer for deg!
Det var ett frø inni, fra jordbær eller noe. Så den MÅTTE i oppvaskmaskina...Bah...så kjedeligog helt typisk!!
Det har vært helt forferdelig...Jo, pleier ikke være sååå ille???
Klart det. Men skal ikke skryte på meg altså, heheSå brakanskje du vil dele oppskrift??
Det skal det være!!tusen takk... vet ikke hva jeg føler? håper det bare er en liten uskyldig blødning...
La meg nettopp. 3 stk i senga. Syns det funker dårlig for tida gitthva gjør dere da?