Skravletråd :)

Venter til desember du?
Jeg er redd det skal bli tomt for julebrus, så kan ikke vente :p blir vel ikke mye brus etter bebisen har kommet heller.
Jeg venter til 1.søndag i advent :D
Tror ikke det er fare for at det går tomt. Det er vel en skikkelige julebrusen du drikker også? ;)

Noen som har erfaring med cybex sirona? :)

Noen som har erfaring med cybex sirona? :)
Ikke med sirona. Men cybex skal være veldig gode stoler/seter. Vi har cybex solutions. Og jeg sniffer på cybex til bebisen :)

Jeg venter til 1.søndag i advent :D
Tror ikke det er fare for at det går tomt. Det er vel en skikkelige julebrusen du drikker også? ;)
Tror ikke det er den skikkelige julebrusen for deg nei. Men i Trøndelag er det kun en. Men jeg er forsåvidt glad i de fleste jeg da :p alt går i grisen :D

Tror ikke det er den skikkelige julebrusen for deg nei. Men i Trøndelag er det kun en. Men jeg er forsåvidt glad i de fleste jeg da :p alt går i grisen :D
Høres ut som den samme da:p
Dahls på glassflaske:D

Ikke med sirona. Men cybex skal være veldig gode stoler/seter. Vi har cybex solutions. Og jeg sniffer på cybex til bebisen :)
Er cybex solutions for enda større barn?

Oh yes!!! Og det gikk faktisk tomt ett år :p
Ja, det gjorde kanskje det:eek:
Men ikke så tidlig da vel. Kjøper noen i begynnelsen av desember så er jeg sikret ut året;)

Ja, det gjorde kanskje det:eek:
Men ikke så tidlig da vel. Kjøper noen i begynnelsen av desember så er jeg sikret ut året;)
Stack it up liksom!
De måtte tappe brusen på grønne glassflasker det året :p

Stack it up liksom!
De måtte tappe brusen på grønne glassflasker det året :p
Om det blir tomt i år, så vet jeg hvem jeg skal skylde på :eek:
Kommer å henter resten av lageret ditt da:p

Okei. Den har jeg ikke begynt å tenke på enda. Skal prøve å huske det, men er noen år igjen:)
Hehe :) skjønner det.
Ikke kjøpt sete enda, blir recaro, cybex eller maxi cosi. De 3 beste i test i vår eller høst. Her går det unna!!

Om det blir tomt i år, så vet jeg hvem jeg skal skylde på :eek:
Kommer å henter resten av lageret ditt da:p
Er det tomt så er det tomt :D

Hehe :) skjønner det.
Ikke kjøpt sete enda, blir recaro, cybex eller maxi cosi. De 3 beste i test i vår eller høst. Her går det unna!!
Hvilket sete brukte dere som nr 2 da?

Hvilket sete brukte dere som nr 2 da?
Bezafe. Så drøyde vi med å bytte, jenta spydde i 1 år :confused: så ble det cybex da hun var litt over 3 dessverre...

Back
Topp