ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Nei , spesielt ikke når jeg bruker evigheter på å sovne igjenHuff! Er ikke noe gått å våkne så mange ganger iløpet av natten da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei , spesielt ikke når jeg bruker evigheter på å sovne igjenHuff! Er ikke noe gått å våkne så mange ganger iløpet av natten da![]()
Hva kjøpte du?Får ikke sove i det hele tatt, så tok meg en tur innom ebay. Nå er jeg 500,- fattigere men humøret er hvertfall bedre![]()
Er ikke mye søvn det .Jeg sovnet etter kl 4 i natt, opp igjen 8.30
Smykker, øredobber og noen sportsbehåerHva kjøpte du?
La meg tidlig gitt. Snuppa ville ikke sove så da er løsninga å gå og legge seg selv. Synd men... Gidder ikke styr. Skal si gubben fikk ei lite trivelig mld fra meg igårJeg har det fintdet har vært en laaang dag. Så nå var det digg å endelig komme seg under dynen
![]()
Ååååå så artig! HahaJaja. Mannen kom hjem etter å ha vært på toys r us. Veldig fornøyd med å ha kjøpt ett gedigent hus med stall og full pakke i lego friends til vår snart 4 årige datterGud jeg skal kose meg med å bygge dette
![]()
Jeg deler gjerne denGod morgenfor en natt sier nå jeg
![]()
Nope, er ikke det.Er ikke mye søvn det .
Men om jeg legger meg nedpå nå så får jeg hvertfall ikke sove igjen til natten og jeg skal i familieselskap i morgen. Da er det bedre å bare tvinge meg selv til å holde ut til kvelden.Du må da legge deg? Du må jo få noen timer søvn?
Litt digg å legge seg tidlig innimellom og daLa meg tidlig gitt. Snuppa ville ikke sove så da er løsninga å gå og legge seg selv. Synd men... Gidder ikke styr. Skal si gubben fikk ei lite trivelig mld fra meg igår![]()
Fikk ikke svar såååeeee....Litt digg å legge seg tidlig innimellom og dahaha .. Kjenner til noen mindre trivelige meldinger innimellom
![]()
Okei, det så jeg ikke. Da var den allerede nevntKvæfjord sa jeg, verdens bestetrodde ikke alle visste hva det var
![]()
Okei. Her ble det ikke tv i går kveld:/Idol og senkveld![]()
Så kjedelig da:/Har hatt en fin dagmen er uggen! Kastet opp 3 ganger
![]()
Glemmer det ofte jeg ogsåGlemmer av deg jeg![]()
Kan ikke glemme denOkei, det så jeg ikke. Da var den allerede nevnt![]()
Ja, det hadde detKan ikke glemme denså godt det hadde vært nå
![]()
Kvæfjord?Ja, det hadde det
Jeg har bestemt meg for å bake senere i dag![]()
Men det er jo gøy daÅåååå så artig! HahaHusk at det er vi som må bygge det da
![]()