JaHihi. Ebay hjelper godt på humøret ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaHihi. Ebay hjelper godt på humøret ja![]()
Forstår jeg godtJaKjøpt meg masse fint nå
Så gleder meg til pakker i posten
![]()
HeheForstår jeg godtHar kjøpt litt julepakker der jeg. Alle er kommet hit nå da
Men det er så spennende å gå til postkassa og se oppi
Tror jeg må bestille nytt snart![]()
Uuh. Den var tøff daHeheBlir jo helt avhengig av dette
Men er storfornøyd med det meste jeg finner da. Har kjøpt en julegave som skal være til meg og mannen fra hundene
Han vet ikke om det da. Er gravert parsmykke: http://www.ebay.com/itm/25167896930...49&var=550579037903&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
JaUuh. Den var tøff da![]()
Nå synes jeg alle skal stå opp og skravle med meg (ja, det er mulig jeg har vært våken hele natten og er overtrøtt i tillegg til at jeg har hatt i meg en hel pose nonstop og er en smule gira akkurat nå)![]()
Jaja. Mannen kom hjem etter å ha vært på toys r us. Veldig fornøyd med å ha kjøpt ett gedigent hus med stall og full pakke i lego friends til vår snart 4 årige datterGud jeg skal kose meg med å bygge dette
![]()
Å ja. Hu kommer nok til å hoppe i været av gledeFlott gave![]()
Å ja. Hu kommer nok til å hoppe i været av gledeOg jeg med som skal bygge alt
![]()
I morgen i familieselskapet.Hahaslik var det med jenta mi også, jeg gledet meg lite mye som henne
skal hun få den nå eller?
Den forsvant igjenHadde du ikke egentlig fått døgnrytmen i orden???
Den forsvant igjen![]()
God morgenfor en natt sier nå jeg
![]()
Ja våknet sånn va 4 ganger fra kl 1 til kl 8 for å tisse , og våknet 3 ganger med krampe i lår/hofte, tror det begynner å bli tungt for hoften å bli lagt på hver eneste nattGod morgensovet dårlig eller?
Ja våknet sånn va 4 ganger fra kl 1 til kl 8 for å tisse , og våknet 3 ganger med krampe i lår/hofte, tror det begynner å bli tungt for hoften å bli lagt på hver eneste natt![]()