Får håpe hun er bedre imorgenEr i grei form, men litt feber igjen nå i kveld. Ikke så tett heller, men renner en del snørr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe hun er bedre imorgenEr i grei form, men litt feber igjen nå i kveld. Ikke så tett heller, men renner en del snørr.
Jeg aner ikke for tida her hellerVet aldri når de oppdateringene er jeg![]()
Har noen epler igjen som ble høstet i hagen. Så må nok bli eplekake igjenHva tenker du å bake da?![]()
Satser på detFår håpe hun er bedre imorgen![]()
Så det ikke var lenge siden sist nåJeg aner ikke for tida her heller
Vet at de er hver fjerde time da![]()
DeiligHar noen epler igjen som ble høstet i hagen. Så må nok bli eplekake igjen![]()
Får jeg bli med?DeiligSkal i selskap på søndag med masse kaker
![]()
Bare å komme detFår jeg bli med?
Vet hvilken plass jeg ligger på da. 150 innlegg opp til plassen foran såSå det ikke var lenge siden sist nå![]()
Det hørtes bra utDeiligSkal i selskap på søndag med masse kaker
![]()
Jeg også?Får jeg bli med?
Der er jo så mange godeDet hørtes bra ut
Hva er favorittkaken da?
Er omtrent like stort hopp mellom meg og nestemannVet hvilken plass jeg ligger på da. 150 innlegg opp til plassen foran så
Du ligger jo godt an![]()
Så klartJeg også?
Sånn er det dessverreHull? Det visste jeg ikke![]()
Verdens beste, firkløverkake, gulrotkake, krydderkake, Toro sjokoladekake, israelkake... Kan ikke nevne flereDer er jo så mange godePavlova, ostekake og gulrotkake ligger på delt førsteplass
![]()
Jeg ogsåJippilitt for glad i kake
![]()
Suksesskake, oreokake, panna cotta, bløtkakeVerdens beste, firkløverkake, gulrotkake, krydderkake, Toro sjokoladekake, israelkake... Kan ikke nevne flere![]()
Ja, det er veldig mange godeDer er jo så mange godePavlova, ostekake og gulrotkake ligger på delt førsteplass
![]()