Er han på jobb enda?Jeg vil ha hjem mannen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er han på jobb enda?Jeg vil ha hjem mannen!
Her er det kveldsmat nåHer var det ikke mye liv!
Skal starte med nachos straks nåhente jenta som har flytta til naboen
![]()
Ja det er han.Er han på jobb enda?
Her var de opptatt med film, så jeg fikk ikke hentet henne endaHer er det kveldsmat nå![]()
Her var gubben hjemme ett par timer så dro han oppi huttiheita for å feire bursdag med noen kompiserJa det er han.
Kjipern.Her var gubben hjemme ett par timer så dro han oppi huttiheita for å feire bursdag med noen kompiserSees imorgen liksom.
Kan de ikke gjøre det på en tirsdag liksomKjipern.
Min har visst dratt nå , så da er han vel her om en times tid.
Tommel ned for oppdatering av systemer en fredagsettermiddag..
Mye bedre enn den grensen som er nå hvertfallIkke værst![]()
Joda, han har blitt flink til å ta slike hinthahah flink mann som skønte det da hvertfall
Du gjorde detJeg bare forsvant uten å si godnatthaha! Har faktisk ligget i senga i nesten 11 timer
![]()
Ja, egentligDet er da det er påtide og slutte![]()
Nesen blir visst avhengig. Så den virker tett selv om den ikke er detGubben er avhengig! Tett i nesen hele tida. Blir jo aldri bra heller pga nesesprayen....
Nå når det er kaldt kan vi jo bare skjule det meste av ansiktet med lue og skjerfHelt enig
Her brukes ikke mye tid på ansiktet for å si det sånn![]()
Tok en i dag også selv om jeg sa jeg ikke skulle. Negativ fortsattHehe, kyllingfilet er godt
Håper du får positiv test snart![]()
Ble grøt på lillemorHer var de opptatt med film, så jeg fikk ikke hentet henne endamor er sulten!
Hva spiser dere?
Når er han ferdig da?Ja det er han.
Nå fikk jeg lyst på nachosHer var det ikke mye liv!
Skal starte med nachos straks nåhente jenta som har flytta til naboen
![]()
Ja! Det var godtDu gjorde detBra du fikk sove da
![]()
Tydeligvis ikke.Kan de ikke gjøre det på en tirsdag liksom![]()