Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til kl 0430...![]()
Usj... Nei ingen rømme i dette husetMed rømme til??![]()
Usj... Nei ingen rømme i dette husetmen guacomole og salsa blir det
![]()
Altså jeg skjønner jo tankegangen. Jeg hater å nappe bryn, det er jo såååå kjedelig .. Blææh.Bryna mine vokser som en skog. Jeg må nappe og vokse hele tiden![]()
HeheEllers takk![]()
HahahaSer det for meg med den kulemagen![]()
JaHeldige deg![]()
Taco blir en aldri leiFikk lyst på taco!!!!!![]()
Vaske huset lørdag og familieselskap søndag, eller ingenting planlagtVeldig liteskal bare slappe av
enn du?
Hihi ... Bra han tok hintetJaTror han følte seg litt sånn presset da..
Jeg: "Jeg er suuuulten!"
Han: "Er vel bare å ta deg mat da?"
Jeg: "Nei! Det er ikke bare noe som helst faktisk. Jeg er sulten, småkvalm, irritabel, trøtt, frustrert og de helvettes testene blir aldri positive!!!"
Han: "Lyst på kyllingfilet?... Jeg steker litt kyllingfilet til deg jeg"
En smule irritabel/hormonell kanskje![]()
Okei da. Godt det medUsj... Nei ingen rømme i dette husetmen guacomole og salsa blir det
![]()
Jeg skal vaske huset imorgenVaske huset lørdag og familieselskap søndag, eller ingenting planlagt![]()
HahaHahahaikke sant . Må jo lage hull i madrassen da
jeg har gravidpute, og den er gull verdt
![]()
Er ikke det at det er vondt heller. Det er bare så himla til tiltakAltså jeg skjønner jo tankegangen. Jeg hater å nappe bryn, det er jo såååå kjedelig .. Blææh.![]()
Taco blir en aldri leinam Naam
Det er kjeeeedeligJeg skal vaske huset imorgen![]()
![]()
Vaske huset lørdag og familieselskap søndag, eller ingenting planlagt![]()
Hørte han mumla for seg selv inne på kjøkkenet, "lurer på hvordan det blir når du faktisk er gravid" hahaHihi ... Bra han tok hintetmin hadde aldri gjort det
![]()
Må jo bare det om jeg skal ta deg igjenSom dere skravler!![]()