Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jaaa, det er jo godtSier hun som liker agurk på brunost![]()
Yes! Blir en lykkes dagHun kommer den 4.
Samme dage som jeg skal på tidlig UL![]()
Sett igjennom kataloger fra toys r us, Brio og br leker med jenta. Skrevet opp det hun ønsker segHva gjør jentene på ikveld da?
Hva gjør jentene på ikveld da?
Kan hende jeg glemmer å si Lykke til på ul hvis jeg ligger å føder. Så Unnskyld på forhåndGleder meg![]()
Kan hende jeg glemmer å si Lykke til på ul hvis jeg ligger å føder. Så Unnskyld på forhånd![]()
Selfølgelig! Men kan hende jeg glemmer deg litt den dagenSkal du ikke ha med deg appen når du presser ut ungen???haha
Selfølgelig! Men kan hende jeg glemmer deg litt den dagen![]()
Så koseligSett igjennom kataloger fra toys r us, Brio og br leker med jenta. Skrevet opp det hun ønsker seg![]()
UffNettopp gått tur med vofsen, og sendt mannen av gårde for å skru bil. Så nå sitter jeg på sofaen stuptrøtt etter å ha våknet to ganger i natt, og fikk ikke sove igjen etter 5
Du da?![]()
Må vel legge ut skryte bilde jaIkke akseptert!!haha
Om jeg får se bilde av ho, så skal jeg tilgi deghehe
Så skriver jeg kun opp det som er aktueltSå koseligkjekt at de får finne ut hva de ønsker seg selv
![]()
HurraJeg og denne uka
Weee! Det er helg![]()
Ufftidlig kveld på deg da kanskje? Akkuratt gitt mini kveldsmat og nå håper jeg hun sovner snarr
![]()
Bollekø faktiskMange som skulle sende boller![]()
I alle dager?! Er det ingen av dere som liker leverpostei på bolle? Dere går glipp av noe!Ehemmm... Ja vel ???
Straks nattevakt herHva gjør jentene på ikveld da?