Å neiTypisk! På vei til bhg og det kjennes ut som jeg holder på å tisse meg ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å neiTypisk! På vei til bhg og det kjennes ut som jeg holder på å tisse meg ut![]()
Joda, gikk bra det. Men ei skuffa jente, mamma hadde glemt pengene hjemmeÅ neihåper det gikk fint
![]()
Jeg ble nesten rygga ned i Oslo i dag,Gærne damer...
Håper du ga dem inn!!Jeg ble nesten rygga ned i Oslo i dag,Gærne damer...
Nei min og tror hun er usynlig til tider, og hun later som om hun er døv![]()
Jeg ble nesten rygga ned i Oslo i dag,Gærne damer...
Helt sant det.folk ser seg ikke lengre for når de rygger og kjører bil
![]()
Hun fikk høre det, hun skal være veldgi glad eg snudde meg akkurat da jeg gorde så jeg både rakk å flytte meg og banke på vinduet, det gjorde at hun bare kom borti foten min isteden for å kjøre meg helt ned.Håper du ga dem inn!!
Ikke så mye som du har skravlet i dag.Er langt igjen til det enda![]()
OmgHun fikk høre det, hun skal være veldgi glad eg snudde meg akkurat da jeg gorde så jeg både rakk å flytte meg og banke på vinduet, det gjorde at hun bare kom borti foten min isteden for å kjøre meg helt ned.
Såpass! Hva hadde hun å si til det?Hun fikk høre det, hun skal være veldgi glad eg snudde meg akkurat da jeg gorde så jeg både rakk å flytte meg og banke på vinduet, det gjorde at hun bare kom borti foten min isteden for å kjøre meg helt ned.
Begynner å bli ganske kjedelig å bare slappe av ogsåDet er kjedelig på jobb, sniker en tur her inne![]()
Syns jeg var fornuftig. Skal prøve å bake boller jeg nåDet er kjedelig på jobb, sniker en tur her inne![]()
Hun sa unnskyld hundre ganger og lurte på om det gikkbra..Omghva sa hun da?? Jeg hadde vært rasende !!
Ikke så mye som du har skravlet i dag.
Begynner å bli ganske kjedelig å bare slappe av også![]()
Hun sa unnskyld hundre ganger og lurte på om det gikkbra..
Har ikke vært her i hele dag pmtrent, kun 10 min i dag tidlig og nåHar du ikke vært så mye i dag?![]()