Badet oppe blir brukt mest ja, dusjing og sånt. Det i 1. er mest tisse - badVi har bad i 2 etg og kjelleren da. Men siden soverommene er i 2 etg er det mest naturlig å bruke det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Badet oppe blir brukt mest ja, dusjing og sånt. Det i 1. er mest tisse - badVi har bad i 2 etg og kjelleren da. Men siden soverommene er i 2 etg er det mest naturlig å bruke det![]()
Hehe.. Jammen det er jo ikke sååå lenge til det heller daDu iallefallfår sikkert ikke gjort noe fornuftig før i romjula jeg
![]()
HeheBadet oppe blir brukt mest ja, dusjing og sånt. Det i 1. er mest tisse - bad![]()
Jo, er lenge når man bare var gravid i 37 uker sistHehe.. Jammen det er jo ikke sååå lenge til det heller daog i januar starter jeg opp igjen med treningen
![]()
Ingen anelse om hvordan jeg ligger an. Må jo bare skrive som en helt nå når jeg kanStraks oppdatering![]()
Men det blir jo braHehevi får en liten do i 1 etg og når vi er ferdig med å bygge ut, så da har vi to bad og tre do
![]()
Jeg var bare gravid i 35 uker sistJo, er lenge når man bare var gravid i 37 uker sist
Skal begynne i februar jeg da.
Ja det gjør detMen det blir jo bra![]()
Du har jo allerede rekordJeg var bare gravid i 35 uker sist![]()
Du er på 9. jeg på 16.Ingen anelse om hvordan jeg ligger an. Må jo bare skrive som en helt nå når jeg kan![]()
YesDu har jo allerede rekord![]()
Oj. 9 er jo ikke gale . Får nyte det så lenge det varerDu er på 9. jeg på 16.
Det skal duYesdet har jeg .. Og den skal jeg slå med to uker
![]()
HahaOj. 9 er jo ikke gale . Får nyte det så lenge det varer![]()
Ja må jo nesten detHahadu får skravle masse nå så du holder deg på topp 30.
Ja gangen var så liten at vi fant ut vi bare måtte gjøre noe med detså nå går den fra 6 kvm til 21 kvm
![]()
Ja det blir noe helt annetDet blir en deilig forandring tenker jeg![]()
Ja får aldri nok plass tror jegAlltid godt med god plass![]()