LittleBiii
Forumet er livet
Hun var billig, så da var det greit liksom. Orket ikke bruke tid selv på det. Men vi har råd, så da var valget enkelt![]()
Det er forståelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun var billig, så da var det greit liksom. Orket ikke bruke tid selv på det. Men vi har råd, så da var valget enkelt![]()
HohoJa er saktemodus som teller nå om dagentil hunden sin store fortvilelse
![]()
Ja og da flyger hvertfall tidenJaa, gleder meg veldigMye nytt som skjer nå framover... Flytter inn i nytt hus på en helt ny plass i desember, og skal bli mamma igjen i februar
Og med jul og alt sånn innimellom, har vi mye å glede oss til
![]()
Ikke jeg heller! Har kjempeplaner for dagen idag. De samme planene jeg hadde igårPleier å gjøre det jeg også, men er ikke alltid jeg klarer å holde meg til det![]()
Skal ikke ha dårlig samvittighet for at folk hjelperFikk mye hjelp vi også, får nesten dårlig samvittighet![]()
Fikk mye hjelp vi også, får nesten dårlig samvittighet![]()
Jeg også, men nå får jeg liksom ikke gjort så mye.Skal ikke ha dårlig samvittighet for at folk hjelperjeg liker å hjelpe andre
![]()
Ja det er santEr så greit med flere i samme båt også.
Ja og da flyger hvertfall tidenvi flyttet i fjor sommer . Herlig når det er overstått
![]()
Ikke jeg heller! Har kjempeplaner for dagen idag. De samme planene jeg hadde igår![]()
Hehe . Trapper er noe herk om dagen !! Og vi har 3 etgHohostakkar! Jeg bruker sikkert 5 min opp trappa
![]()
Om ikke lenge er vi i full gang igjenJeg også, men nå får jeg liksom ikke gjort så mye.
Ja det er veldig greitJaa, det gleder jeg meg tilVeldig deilig å komme i orden i det nye huset før den lille kommer
![]()
Vi også! Heldigvis må jeg bare gå i ei. Hvis jeg ikke skal ned i kjelleren og hente babyklær.Hehe . Trapper er noe herk om dagen !! Og vi har 3 etg![]()
Her er det så teit laget til at vi har badet i 2 etg , og vaskerommet i kjelleren , såå jeg må gå i alle . HeheVi også! Heldigvis må jeg bare gå i ei. Hvis jeg ikke skal ned i kjelleren og hente babyklær.
JA! Må opp å sette på klær kanskjeder klarer jeg
![]()
Ja det er veldig greitalt står litt på hode her i huset nå da, siden vi holder på å bygge på for å få større entre
![]()
Ja gangen var så liten at vi fant ut vi bare måtte gjøre noe med detMen da er det jo lovDeilig med større plass da
![]()
Åååå... Vi har bad i 2. og vasker klær der. Bad i 1.også. Så slipper trapp hver gang jeg må tisseHer er det så teit laget til at vi har badet i 2 etg , og vaskerommet i kjelleren , såå jeg må gå i alle . Hehe
Vi har bad i 2 etg og kjelleren da. Men siden soverommene er i 2 etg er det mest naturlig å bruke detÅååå... Vi har bad i 2. og vasker klær der. Bad i 1.også. Så slipper trapp hver gang jeg må tisse![]()
Du iallefallOm ikke lenge er vi i full gang igjen![]()